چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۶:۵۲
۰ نفر

گروه حوادث: در جریان یکی از مرگبارترین حوادث جنایی آلمان در یک سال گذشته، افراد ناشناس 4 مرد و زن را در یک بستنی فروشی ایتالیایی در شهر روسلشیم آلمان به گلوله بستند.

با توجه به شیوه ماهرانه مرد جنایتکار در فرار از حلقه محاصره ماموران، احتمال داده می‌شود که وی یک گانگستر حرفه‌ای باشد.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس از آلمان، ساعت 20 سه‌شنبه گذشته در حالی که چند مشتری در یک بستنی فروشی سنتی ایتالیایی به نام «آیس‌دی‌روککو»، در شهر روسلشیم آلمان – در 25 کیلومتری فرانکفورت- در حال خوردن بستنی و گفت‌وگو بودند، ناگهان صدای شلیک گلوله در فضای کافه پیچید.

به‌دنبال شلیک گلوله‌ها، چند نفر از مشتریان به سرعت از کافه خارج شدند و هراسان و وحشت‌زده از محل دور شدند. این در حالی بود که اجساد غرق در خون 4 مرد و زن کف کافه افتاده بود.

با گزارش موضوع به پلیس جنایی آلمان، بررسی‌های پلیسی و قضائی درباره این جنایت وحشتناک آغاز شد.

در حالی که هیچ کس چهره تیرانداز را ندیده بود، در نخستین اقدام، کارآگاهان پلیس جنایی برای آنکه از فرار این جنایتکار جلوگیری کنند، تمامی راه‌های خروجی شهر را تحت نظر قرار دادند و اقدام به بازداشت افراد مشکوکی که احتمال می‌رفت در این جنایت دست داشته باشند، کردند، اما با وجود به کار بستن تدابیر امنیتی گسترده، جنایتکار توانست به راحتی از محل‌های ایست و بازرسی‌ پلیسی بگریزد.

با این فرار عجیب، کارآگاهان این فرضیه را مطرح کردند که عامل جنایت احتمالا باید یک جنایتکار حرفه‌ای باشد که توانسته‌ بدون برجای گذاشتن هیچ سرنخی، چنین جنایت فجیعی را در مرکز شهر رقم زده و سپس به راحتی از کمند محاصره ماموران بگریزد.

با این فرضیه گروه‌های ویژه‌ای از پلیس آلمان به منطقه اعزام شدند تا شاید بتوانند در تحقیقات گسترده خود عامل جنایت را شناسایی کنند.

جنایت وحشتناک در کافه «آیس‌دی‌روککو» درحالی به‌وقوع پیوست که سال گذشته نیز در جریان جنایتی مشابه در شهر دویسبورگ آلمان، 6 مرد و زن به ضرب گلوله در یک مرکز تفریحی از پای درآمدند.

در آن ماجرا کارآگاهان جنایی با بررسی سرنخ‌هایی که در اختیار آنها بود توانستند عاملان جنایت را که اعضای یک باند تبهکار بودند شناسایی کرده و 7عضو این باند را دستگیر کنند.

کد خبر 60581

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز