میادین میوه و تره‌بار تهران فردا شنبه ۱۵ خرداد از ساعت ۸ صبح تا یک ظهر باز و آماده خدمت‌رسانی به شهروندان هستند اما روز یکشنبه ۱۶ خرداد میادین تعطیل خواهند بود.

میدان تره بار

به گزارش همشهری آنلاین، روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای، با عرض تسلیت به مناسبت سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام (ره) ، سالگرد قیام ۱۵ خرداد و همچنین سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) اعلام کرد: همه میادین و بازارهای میوه و تره بار تهران‏‏، جمعه و شنبه ۱۴ و ۱۵ خردادماه از ساعت ۸ صبح تا یک ظهر، باز و آماده خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

در اطلاعیه روابط عمومی سازمان میادین میوه و تره‌بار آمده است: با توجه به تعطیلی میادین و بازارهای میوه و تره‌بار در روز یکشنبه ۱۶ خرداد مصادف با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)، شهروندان می‌توانند ارزاق و نیازهای خود را روزهای جمعه و شنبه از این مراکز تهیه کنند. بر این اساس، از شهروندان درخواست می‌شود به منظور حفظ سلامتی خود و دیگران، هنگام مراجعه به میادین و بازارهای میوه و تره‌بار، ضمن رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک و دستکش، تا جای ممکن فاصله فیزیکی خود را با دیگران حفظ کنند.

کد خبر 605520

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha