دو نامزد اصلاح‌طلب انتخابات ریاست جمهوری در پی تذکر جدی مقام معظم رهبری به شورای نگهبان، در توییت‌های جداگانه به این ماجرا واکنش نشان دادند.

کاندیدا‌های ریاست جمهوری - انتخابات

به گزارش همشهری آنلاین، محسن مهرعلیزاده نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در توئیتی با اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب درباره ظلم و جفای به برخی کاندیداهای احراز صلاحیت نشده و لزوم جبران دستگاه‌های مسئول در این زمینه نوشت: «‏بیانات ‎آیت‌الله خامنه‌ای در جریان عدم احراز صلاحیت برخی از چهره‌های باسابقه نظام، تاکید بر جفا و ظلم بر آنهاست. ‎جبران یعنی حضور همه سلایق در صحنه ‎حق‌الناس.»

همچنین عبدالناصر همتی دیگر نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در توئیتی نوشت: «در پی تذکر مقام معظم رهبری، امیدوارم گمانه‌زنی‌ها درباره بازگشت برادرانم آقایان لاریجانی، جهانگیری و پزشکیان به صحنه رقابت محقق شود.»

رهبر انقلاب امروز در سخنان خود گفتند: در جریان عدم احراز صلاحیت به برخی کسانی که صلاحیتشان احراز نشد جفا شد. به خودشان و خانواده‌هایشان نسبت‌هایی داده شد که معلوم شد خلاف است. فضای مجازی بدون هیچ قید و بندی این مسایل را منتشر کردند. مطالبه من این است که دستگاه‌های مسئول جبران کنند. گزارش‌ها خلاف واقع بود.

کد خبر 605519

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha