زهرا شیخی رییس ستاد انتخاباتی سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی، واکنش‌ها به نخستین مستند وی را هیجانی ارزیابی کرد و گفت: قاضی‌زاده حداقل تنها نامزدی است که به برنامه خود اشراف دارد.

زهرا شیخی سخنگوی کمیسیون بهداشت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، زهرا شیخی روز چهارشنبه در یک نشست خبری در باره مستند قاضی‌زاده که دوشنبه شب از تلویزیون پخش شد، افزود: روز گذشته در جلسه‌ای ٥ ساعته به تحلیل محتوات و نحوه تولید آن پرداختیم. مستند به ظاهر از منظر خیلی‌ها خوب نبود و خیلی‌ها هم آن را پسندیدند. سلایق آدم‌ها با هم متفاوت است. آنچه که برای بحث مستند قاضی‌زاده در نظر گرفته بودیم کاملا آگاهانه بود. البته بنده در آن دخالتی نداشتم چون متخصص این کار نیستم.

وی افزود: اطلاع داشتم که برنامه دوستان درباره فیلم تبلیغاتی چگونه است. خیلی‌ها نمی‌دانند شغل اصلی قاضی‌زاده چیست و درباره جانبازی او هم نمی‌دانستند. از طرفی قرعه‌ای که به نام وی افتاد و خودم برداشتم شاید بهترین و سخت‌ترین قرعه بود زیرا اولین مستند و آخرین برنامه برای قاضی‌زاده بود و زمان محدودی داشتیم. با تمام مشکلات مستند قاضی‌زاده به موقع رسید و بازخوردهای زیادی داشت.

رییس ستاد قاضی‌زاده هاشمی  مباحث مطرح شده درباره این مستند را هیجانی ارزیابی کرد و گفت: هیچ فردی به بحث‌های اصلی نپرداخت و همه به سفره پرداختند و حتی حرف‌های مصنوعی دختر دکتر را برجسته کردند. تیم قاضی‌زاده قوی است. قطعا مستند ایراد داشت و اگر زمان بیشتری داشتیم اتفاق بهتری می‌افتاد.

مستند قاضی زاده به عنوان نخستین مستند تبلیغاتی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دوشنبه شب به مدت ۲۵ دقیقه و با عنوان «من فرکانسم را عوض نمی کنم» از شبکه اول سیما پخش شد. این فیلم حاوی طرح دیدگاههای او، معرفی تخصصی او به عنوان پزشک گوش، حلق و بینی، مکالمه تلفنی دخترش با او به عنوان یک جوان و دلایل نامزدشدن او در انتخابات، دیدار با مادر و طرح مطالبات مردم از زبان وی و نیز، زیارت حرم امام رضا(ع) بود.

پخش این فیلم برخی انتقادات در زمینه نحوه ساخت آن و یا صحنه هایی نظیر تکاندن سفره غذا روی فرش، نوع مکالمه دختر با پدر و و نیز گفت وگوی تخیلی قاضی زاده کنونی (نامزد ریاست جمهوری) را با قاضی زاده دوران جوانی (جوان و جانباز) از سوی منتقدان برانگیخته است. 

شیخی با طرح این سوال که در ٣٠ دقیقه مستند چه اتفاقی باید رقم بخورد؟!، گفت: شرایط سخت‌تر بود. قاضی‌زاده حداقل تنها نامزدی است که به برنامه خود اشراف دارد. خیلی از واکنش‌ها این بود که مستند قاضی‌زاده مستند نیست بلکه فیلم سینمایی بود که باید تاثیر بگذارد و ما فیلم را دیدیم و گریه کردیم.

وی ادامه داد: مستند قاضی‌زاده هاشمی خط‌کش و شاخص ارزیابی سایر مستندهای انتخاباتی شده است اگرچه خیلی از واکنش‌ها ممکن است از سر دوستی نباشد و می‌خواهند در بازار رقابت انتقاد و کار منفی انجام دهند.

شیخی تاکید کرد: مستند دوم قاضی زاده به یقین خوب خواهد شد.

پس از قاضی زاده، شب گذشته نوبت پخش مستند «عبدالناصر همتی» دیگر نامزد ریاست جمهوری از تلویزیون بود اما صداوسیما اعلام کرد مستند او بموقع دریافت نشده و در نتیجه، پخش نمی شود اما همتی گفت که مستند او، آماده و تحویل صداوسیما شده بود اما این سازمان خواستار برخی اصلاحات و حذف برخی بخشهای مستند از جمله در باره اف ای تی اف، موضوع زنان و دختران و شرایط کشور بود.

همتی گفت: چون او «سانسور» را نپذیرفته، صداوسیما مستند انتخاباتی او را پخش نکرده است.

به گزارش تسنیم زهرا شیخی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا آقایان قاضی‌زاده و رئیسی با یکدیگر دیدار داشته‌اند، تصریح کرد: آقای دکتر حفاظت کلام بسیاری دارند من شنیده‌ام که ایشان دیداری با آقای رئیسی داشتند اما اطلاعی از جزئیات آن ندارم در خصوص اینکه آیا در دولت آینده مسئولیتی خواهد گرفت، بنده اطلاعی ندارم و از خودشان باید پرسید.

کد خبر 605239

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha