نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: مدیریت شهری تهران در حوادث غیر مترقبه‌ای که گوشه گوشه ایران رخ داد اقدامات درخوری انجام داد؛ همچنین در رخدادهای فراملی نظیر اقدامات مختص شیوع کرونا. بنابراین لازم است این موارد نیز در گزارش تحویل و تحول گنجانده شود.

سید ابراهیم امینی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از معاونت ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر تهران، سیدابراهیم امینی در دویست و نود و نهمین جلسه شورا و پس از سخنان شهردار تهران در خصوص گزارش تحویل و تحول شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران  در حوادث غیرمترقبه‌ای  که در گوشه گوشه ایران رخ داد اقدامات در خور تحسینی انجام داد تا مرهمی بر زخم‌های مردم عزیز کشورمان باشد.

او افزود:مدیریت شهری تهران در حوادثی نظیر زلزله سر پل زهاب، حادثه سیستان و بلوچستان، زلزله سی‌سخت، سیل خوزستان و حوادث مشابه خود را سهیم دانست و اقدامات شایسته‌ای انجام داد. بهتر است در این گزارش به اقدامات ملی و فراملی شهرداری در  این دوره توجه شود.

امینی افزود: شهرداری تهران اقدامات خوبی در سطح بین‌المللی و فراملی به خصوص در موضوع ویروس کرونا انجام داد و ارتباطی که با شهرداران کلانشهرهای دنیا و سازمان‌ها و مجامع بین‌المللی برقرار شد نیز باید در این گزارش گنجانده شود.

کد خبر 604930

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha