در بحث رضایت از مبحث فروش شرکت مدیران خودرو از ۱۰ دوره ارزیابی ۷ بار موفق به کسب رتبه نخست گردیده است که در مباحثی چون مدت زمان تحویل و پروسه تحویل ، برخورد با مشتری و... میباشد. روند انجام فرآیند ارزیابی خدمات فروش صنعت خودرو بر اساس سه فاکتور ذیل و توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران انجام میگیرد.
- ارزیابی نمایندگی های مجاز خدمات فروش
- ارزیابی سیستم خدمات فروش در انطباق با الزامات آئین نامه
- سنجش رضایتمندی مشتریان
که با بررسی این معیارها شرکت مدیران خودرو در ارزیابی سال ۱۳۹۹ موفق به کسب عناوین ذیل گشته است:
- رتبه یک شرکتهای عرضه کننده خودرو در ارزیابی خدمات فروش
- برترین شبکه فروش در بین کلیه شرکتهای عرضه کننده خودرو
- بالاترین امتیاز رضایتمندی مشتریان
همچنین تا کنون ۶ بار نیز شرکت مدیران خودرو در بحث رسیدگی به شکایات مشتریان رتبه نخست را بدست آورده است که نشان دهنده توجه شرکت مدیران خودرو به بحث رضایت مندی مشتریان میباشد .
مدیران خودرو به عنوان یک شرکت فعال در بخش خصوصی همواره توجه ویژه ایی را به بحث رضایت مندی مشتریان داشته و با صرف هزینه و آموزش فراوان توانسته موقعیت مطلوبی را در مقایسه با رقبا بدست آورد .
نظر شما