مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
۰ نفر

نخستین جلسه راه اندازی مرکز فعالیت های جهادی و حمایتی ثامن الحجج (ع) درمنطقه ۸ برگزار شد. «مسعود رنجبریان»  شهردار منطقه در این جلسه از جمع آوری بانک اطلاعاتی نیازمندان، ساماندهی و انسجام تشکل های مردم نهاد، گروه های جهادی، مؤسسات خیریه، شناسایی معتمدان محلی داوطلب  در منطقه ۸ خبر داد.  

منطقه 8

به گزارش همشهری آنلاین - رنجبریان در این  نشست گفت: «خدمت به مردم و یاری رساندن به آنها از وظایفی است که بسیاری از شهروندان خواهان انجام آن هستند. برخی این وظیفه را به صورت انفرادی و هر زمان که توانایی آن را داشته باشند انجام می‌دهند، به یاری نیازمندان می شتابند و  در کارهای خیر مشارکت می‌کنند و در این راه  دریغ نمی‌کنند اما برخی دیگر به صورت گروهی و جهادی به دیگران خدمت‌رسانی می‌کنند.

🔻 از طرفی کمیته امداد امام خمینی (ره) وسازمان  بهزیستی نیازمندان را تحت پوشش قرار داده اند و دراین مسیر همواره هدف ارائه خدمت است.  در منطقه ۸ هدف ما این است که بتوانیم همه این گروه ها و سازمان ها را ساماندهی کنیم  تا با تعامل و ارتباط موثر بتوانیم اقدامات گسترده تری برای رفع مشکلات و دغدغه های شهروندان کم برخوردار برداریم.

🔻رنجبریان افزود: «برای بهبود روند کار، جمع آوری بانک اطلاعاتی یکپارچه در دستور کار قرارگرفته است.»وی با تاکید بر اهمیت تهیه یک بانک اطلاعاتی یکپارچه، گفت: «هدف ما این است که مباحث اقتصادی، اجتماعی و آموزشی را برای تمامی مردم منطقه ۸ به سطح مطلوبی برسانیم، به همین سبب درحال حاضر بانک اطلاعاتی ما در حال بروز رسانی است.»

🔻در این نشست همچنین رجب زاده فرمانده ناحیه شهید بهشتی، نبی زاده  رییس بنیاد شهید و ایثارگران  منطقه، قلی بیگی  رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) در منطقه ۴ و ۸، امیرمتوسلیان دبیر هیات های مذهبی، روزبهانی دبیر مجمع خیرین و معتمدین شرق تهران، شهلایی مدیر مرکز خیریه مهر خاور گسترو تیموری رییس بهزیستی شمال شرق تهران و کربلایی مشاورشهردار منطقه حضور داشتند و درباره راه اندازی و انسجام مرکزفعالیت های جهادی وحمایتی ثامن الحجج(ع) نظرات و پیشنهادات خود را ارئه کردند.
 

کد خبر 604646
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha