مدیر پایانه ‌مرزی ماهیرود گفت: آتش‌سوزی در گمرک مرزی ابونصر فراهی افغانستان به علت واژگون شدن تانکر سوخت تبعه افغان هنوز مهار نشده و عملیات اطفای حریق با کمک آتش‌نشانان خراسان جنوبی در دست انجام است.

آتش سوزی گمرک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علی اکبر مزیدی  افزود: این حادثه ساعت ۹:۱۰ امروز در داخل خاک افغانستان و در ۹۰۰ متری بازارچه مرزی ماهیرد و در حوالی گمرک مرزی ابونصر فراهی افغانستان رخ داده است.

وی بیان کرد: در این حادثه تانکر سوخت تبعه افغانی واژگون شده و با هماهنگی فرماندار سربیشه در ابتدا وقوع حادثه ۲ دستگاه خودروی آتش‌نشانی برای مهار آتش‌سوزی به محل حادثه اعزام شد.

مزیدی با بیان اینکه عملیات اطفای حریق هنوز به اتمام نرسیده است، اضافه کرد: با توجه به ادامه آتش‌سوزی یک دستگاه خودروی آتش‌نشانی دیگر از  منطقه دُرح سربیشه به محل حادثه اعزام شد.

وی عنوان کرد: اطراف این خودروی دچار حریق شده آزاد و خالی است و ترافیک خودروها را نداریم که حادثه احتمالی دیگری رخ دهد.

مدیر پایانه ‌مرزی ماهیرود ادامه داد: البته این حادثه خسارت جانی نداشته و راننده خودرو که تبعه افغانی است، مشکل خاصی ندارد و سالم است.

قبل از این، حادثه آتش‌سوزی در گمرک ابونصر فراهی افغانستان در ۱۶ اسفند ماه پارسال به علت وزش باد و سرایت به چند تانکر سوخت در داخل خاک افغانستان روی داد و با اعزام آتش‌نشانان از کشورمان مهار شد.

خراسان جنوبی به طول ۳۳۱ کیلومتر با افغانستان در چهار شهرستان سربیشه، نهبندان، درمیان و زیرکوه مرز مشترک دارد.

این استان چهار بازارچه مرزی دارد که فعال‌ترین آنها مرز ماهیرود در شهرستان سربیشه است.

کد خبر 603367

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha