مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷
۰ نفر

رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتای ناجا نسبت به کلاهبرداری از شهروندان در پوشش ثبت نام و خرید واکسن کرونا هشدار داد.

تزریق واکسن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ محمدعلی رجبی دراین باره گفت: اخیرا در مواردی دیده شده که افراد سودجو با انتشار آگهی‌های فریبنده در فضای مجازی، ادعای فروش واکسن کرونا را دارند و از شهروندان می‌خواهند که برای خرید ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: این افراد واکسن‌های تقلبی و جعلی را تبلیغ و صرفاً به قصد سودجویی، سرقت‌های اینترنتی، سرقت اطلاعات شخصی و کلاهبرداری، دست به چنین اقدامی می‌زنند.

رجبی تاکید کرد: از این رو لازم است شهروندان فریب تبلیغات پر زرق و برق فضای مجازی با عنوان «ثبت‌نام و خرید واکسن کرونا» را نخورند و به هیچ وجه به صفحه‌های تقلبی ایجادشده با عناوین مختلف در این خصوص اعتماد نکنند.
 
این مقام مسئول تاکید کرد: شهروندان برای تهیه داروهای مورد نیاز خود به داروخانه ها و مراکز معتبر و مورد تایید وزارت بهداشت مراجعه کنند و از خرید هرگونه دارو تحت عنوان داروی درمان کرونا در فضای مجازی خودداری کنند.

رجبی تصریح کرد: تنها مرجع قانونی واکسن کرونا، وزارت بهداشت است و هرگونه خبری در این خصوص قطعاً از طریق رسانه ملی و خبرگزاری‌های معتبر اطلاع رسانی می‌شود.

کد خبر 602929

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha