مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱
۰ نفر

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از آغاز عملیات اجرایی فاز اول پروژه طرح اقدام ملی مسکن در رشت خبر داد.

مسکن ملی

«محمد اکبرزاده» به همشهری آنلاین گفت: کد پروژه اقدام ملی مسکن برای ساخت ۶۲۴ واحد پس ازانجام فرآیند پایش، ساماندهی و تخصیص وام به متقاضیان در رشت مراحل اجرا را طی کرده است.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان ادامه داد: روند اخذ تائیدیه کمیسیون ماده ۵، ارائه نقشه از سوی راه و شهرسازی استان، دفتر مرکزی بنیاد مسکن و اخذ پروانه ساختمانی از شهرداری منطقه ۵ مجموعه کارهایی بوده که برای اجرای پروژه تاکنون اجرا شده است. همچنین آزمایشات ژئوتکنیک و مکانیک خاک نیز توسط مشاور ذیصلاح انجام شد.

وی افزود: در حال حاضر بنیاد مسکن استان به عنوان مجری طرح با خریدار میلگردهای فونداسیون و سون‌های طبقه همکف فاز اول پروژه، تجهیز کارگاه و نیز آماده سازی سایت عملیات اجریی شامل خاکبرداری فنداسیون‌های بلوک‌های فاز اول و مخلوط ریزی اولیه زیر پی توسط پیمانکار، عملیات اجرایی فاز اول پروژه را آغاز کرده است.

مدیر کل بنیاد مسکن تاکید کرد: در حال حاضر ۶۲۴ متقاضی واجد شرایط  در استان مبلغ ۴۰ میلون تومان واریز وجه انجام داده‌اند.

اکبرزاده ادامه داد: طرح اقدام ملی مسکن در سطح استان توسط اداره کل بنیاد مسکن به صورت تحویل مشترک فی مابین راه و شهرسازی با ظرفیت ۱۵۷۴ واحد مسکونی در شهرهای رشت، بندرانزلی، لنگرود، صومعه سرا، سیاهکل، کیاشهر، مرجقل، شفقت و ماسال در دو قالب اجرایی بنیاد ساخت و گروه ساخت درحال انجام است. به طوریکه ۶۲۴ واحد رشت، ۳۶ واحد انزلی و ۴۰ واحد لنگرود به صورت بنیاد ساخت و مابقی به شکل گروه ساخت در دست اقدام قرار دارند.

وی به روند اجرایی پروژه در سایر شهرهای گیلان اشاره و اضافه کرد: گروه بندی و انتخاب گروه‌ها و اخذ پروانه ساختمانی در پروژه ۶۰ واحدی گروه ساخت لنگرود انجام شده و از سوی پیمانکار مربوطه در دست عملیات اجرا قرار گرفته است. در رودسر نیز ۴۸ نفر فرایند انتخاب گروه را انجام داده اند. در سایر شهرها نیز با تکمیل فرآیند متقاضیان موثر در پروژه  روند گروه بندی و انتخاب گروه ها انجام می‌شود.

کد خبر 602656

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha