مجموع نظرات: ۰
جمعه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷
۰ نفر

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: نسبت به اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل کارگری اقدام شده و تا پایان سال این طرح عملیاتی می‌شود.

اتوبوس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل ار مهر، محمود ترفع با اعلام اینکه اجرای طرح طبقه بندی مشاغل، پرداخت معوقات و تحویل لباس کار رانندگان در دستور کار است، افزود: شرکت واحد به استناد قانون کار، نسبت به اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل کارگری اقدام کرده و با توجه به آغاز فرآیند اجرایی کار، ان شاءالله پس از اتمام کار مشاور و اخذ تاییدیه های لازم تا پایان سال شاهد عملیاتی شدن آن خواهیم بود.

او همچنین اظهار کرد: به منظور ایجاد انگیزه و تقویت روحیه خدمتی کارگران شرکت واحد با توجه به تخصصی شدن مشاغل و پست‌ها از سال‌های گذشته، با پیگیری‌های به عمل آمده مجوزهای لازم برای بازنگری طرح، اخذ و سال گذشته به تصویب هیئت مدیره شرکت رسیده است.

ترفع با بیان اینکه ملزومات حفاظت فردی مطابق قانون کار برای کارگران شرکت واحد، خریداری و تحویل شده است، تصریح کرد: در خصوص لباس کار نیز مناقصه برگزار شده و در حال تهیه آن هستیم، همچنین در خصوص موضوع شیر و کیک کارگران، سهمیه شیر تا پایان اسفند ١٣٩٩ در فیش حقوقی ماه جاری پرداخت و برای فروردین و اردیبهشت به زودی اقدام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با استقبال از ورود اعضای شورای شهر تهران به مباحث مربوط به این شرکت خاطرنشان کرد: البته استمداد و انتظار داریم شورای شهر با انجام اقدامات حمایتی و مساعدت‌های مالی در جهت حل مسائل و مشکلات رانندگان و کارکنان شرکت واحد، بیش از گذشته در کنار این شرکت باشد.

کد خبر 602499

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha