مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷
۰ نفر

نخستین اسکله گردشگری دریایی مازندران با زیرساخت‌های مختلف تفریحی اعم از فضاهای پذیرایی، تفریحی و ورزش‌های آبی در رامسر به بهره‌برداری رسید.

افتتاح اسکله رامسر

به گزارش همشهری آنلاین، استاندار مازندران در نخستین روز سفر دو روزه‌اش به غرب مازندران که با هدف بهره‌برداری از چندین طرح زیرساختی و اشتغال‌زایی بزرگ این استان در تنکابن و رامسر انجام شد، بعدازظهر امروز -چهارشنبه- نخستین اسکله گردشگری مازندران را افتتاح کرد.

کلنگ ساخت اسکله گردشگری گلوریا شهریور پارسال در ساحل لیدو رامسر به زمین زده شد و با صرف اعتباری نزدیک به ۲۵ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی بعدازظهر امروز با حضور تعدادی از مسئولان اجرایی مازندران به بهره‌برداری رسید.

فرماندار رامسر در مراسم بهره‌برداری از این اسکله با اشاره به مشخصات این پروژه گفت: این زیرساخت مهم گردشگری دریایی در مساحتی ۶ هزار متری و با امکاناتی مانند محل پهلوگیری قایق‌های تفریحی، رستوران‌های کلاسیک و سنتی، محل ورزش‌های دریایی و فضای تفریحی در ساحل ایجاد شده است.

محمد آزاد افزود: با بهره‌برداری از این اسکله گردشگری گام مهمی در رونق اقتصاد توریسم غرب مازندران برداشته شده و می‌تواند در کنار سایر زیرساخت‌ها و جاذبه‌های مهم گردشگری رامسر، جایگاه این شهرستان را در عرصه گردشگری منطقه ارتقا دهد.

طرح ایجاد اسکله‌های گردشگری دریایی در نوار ساحلی مازندران طی سه سال اخیر به طور جدی در دستور کار قرار گرفت و تا پایان سال ۱۳۹۹ دست‌کم ۶۵ موافقت اولیه برای سرمایه‌گذاری در این زمینه صادر شد.

کد خبر 602184

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha