سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵
۰ نفر

نتیجه انتخاب رشته کنکور دکتری ۱۴۰۰ در درگاه سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

کنکور دکتری

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، فاطمه زرین‌آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کارنامه انتخاب رشته داوطلبان مجاز شده در این مرحله از درگاه www.sanjesh.org قابل مشاهده است.

وی افزود: در این مرحله از پذیرش کنکور دکتری ۱۴۰۰ تعداد ۳۸ هزار و ۲۲۲ نفر دعوت به مصاحبه شدند.

زرین‌آمیزی ادامه داد: در انتخاب رشته کنکور دکتری ۱۴۰۰ تعداد ۹۵ هزار و ۶۳ نفر از مجموع ۱۳۶ هزار و ۶۶۵ نفر داوطلب مجاز به انتخاب رشته شرکت شدند.

وی افزود: متقاضیانی می‌توانند نسبت به مراجعه به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی برای انجام مصاحبه اقدام کنند که کدرشته محل مربوطه را در فرم انتخاب رشته خود درج کرده و حد نصاب نمره علمی لازم را مطابق کارنامه کسب کرده باشند.

به گفته سخنگوی سازمان سنجش، متقاضیانی که براساس کارنامه منتشره در درگاه این سازمان در کدرشته محل‌های انتخابی دارای حدنصاب نمره علمی لازم باشند، لازم است مطابق با اطلاعیه دانشگاه‌های مربوط که از فردا ۲۹ اردیبهشت در درگاه اطلاع‌رسانی آنها منتشر می‌شود، به منظور انجام مراحل مختلف مصاحبه اقدام کنند.

زرین‌آمیزی تاکید کرد: آن ‌دسته از متقاضیانی که در مرحله ارزیابی تخصصی شرکت و در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی دوره روزانه آزمون ورودی دکتری نیمه متمرکز سال ۱۴۰۰ قرار گیرند، مجاز به ثبت‌نام و شرکت در آزمون دکتری سال ۱۴۰۱ نخواهند بود.


 

کد خبر 601951

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha