رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه حدود ۲۵ طرح و ۲۷ لایحه در دست داریم که لازم است بخشی از آن‌ها به تصویب شورای شهر برسد، گفت: لوایح باقی‌مانده را تا پایان کار شورای پنجم پیگیری می کنیم.

هاشمی

به گزارش همشهری آنلاین،محسن هاشمی رفسنجانی بعد از جلسه امروزشورای شهر در جمع خبرنگاران حاضر شد و ضمن تشریح دستور جلسات امروز،از ساماندهی 800 پل عابر پیاده در شهر تهران خبرداد.

او افزود: شورا امروز با مشارکت شهرداری در ساخت هتل در پهنه فضای سبز و نیز در محدوده ای که پیوست ترافیکی ندارد، مخالفت کرد.

هاشمی همچنین گفت: کرونا باعث شده جلسات شورا سر وقت و به صورت  منظم برگزار شود چرا که اعضا به صورت ترکیبی یعنی حضوری و مجازی سر وقت در جلسه حضور پیدا می کنند که جای قدردانی دارد.

او بیان کرد:در جلسه امروز بحث سرمایه گذاری در مشارکت ساخت دو هتل بود که یکی در کمیسیون مورد تایید و یکی رد شده بود که هر دو در صحن شورا مورد بررسی قرار گرفت اما اعهضای شورا به دلایلی به آن رای ندادند.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: ساخت هتل در پهنه جی و نیز ساخت هتل در جای پر ترافیک در منطقه 2 در نهایت اعضا به مشارکت شهرداری تهران در ساخت این دو هتل رای ندادند و لذا اگر بخش خصوصی خود بخواهد در این خصوص اقدام کند باید مسیر قانونی را طی کند.

هاشمی گفت: در ادامه جلسه طرح مربوط به ایمن سازی پل های عابر پیاده مطرح شده که همانطور که می دانید بیش از 800 پل عابر پیاده در تهران داریم که  باید از جهات مختلف  ایمنی سازی و مناسب سازی شود و هم از نظر دید معبر که خطری برای آنها که تردد می کنند نداشته باشد.

کد خبر 601927

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha