سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
۰ نفر

نمایشگاه عکس‌های «طاها قوچکانلو» ـ عکاس نجوم و آسمان ـ با عنوان «شب پیداست» از ۳۱ اردیبهشت  تا ۱۳ خرداد ماه در گالری شیرین برگزار می‌شود.  برگزاری نمایشگاه انفرادی از عکس‌های آسمان نقاط مختلف جهان با چاپ دیاسک و در ابعاد بزرگ برای اولین بار است که در کشورمان انجام می‌شود.

نمايشگاه

به گزارش همشهری آنلاین، محمد طاها قوچکانلو یکی از عکاسان شناخته شده نجومی و عضو پروژه بین‌المللی جهان در شب  یا « TWAN » است.او در  ۱۲ سال گذشته بیش از ۱۵۰ کارگاه، دوره آموزشی و سمینار در زمینه عکاسی نجومی از جمله عکاسی از سیارات، تلسکوپی، اجرام اعماق و لند اسکیپ و.... در مراکز متعدد و معتبر از جمله دانشگاه‌های صنعتی شریف، تهران، امیرکبیر، علم صنعت، علمی کاربردی، مراکز نجومی از جمله موسسه آسمان شب، ماهنامه نجوم و باشگاه‌های نجوم تهران برگزار کرده‌ است. همینطور آثار اودر معتبرترین و مشهورترین نشریات و وبسایت هایپنیا نظیر تصویر روز ناسا، مجله اسکای اند تلسکوپ به چاپ رسیده است.

فعالیت عکاسی حرفه‌ای او ثبت تصاویر بدیع از آسمان شب با ابنیه، مناظر طبیعی و مردمان بومی کشورهای مختلف و مردم نگاری از ساکنان مناطق مختلف دنیا است. کشورهایی نظیر فنلاند، نروژ، کنیا، تانزانیا، اوگاندا، مراکش، ماداگاسکار، اندونزی، نپال، بوتان، عمان و... .

امکان بازدید از نمایشگاه این هنرمند از تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه، هر روز به غیر از دوشنبه‌ها از ساعت ۱۱ تا ۱۹ فراهم شده است و تا ۱۳ خرداد ماه ادامه خواهد داشت.  بازدید از این نمایشگاه جمعه‌ها ساعت ۱۶ تا ۲۰ مقدور است. همینطور در صورت تمایل بازدید خصوصی با تعیین وقت قبلی، امکان پذیر است.

گالری شیرین در خیابان کریم‌ خان زند، خیابان سنایی، کوچه ۱۳، شماره ۵ واقع شده است.

کد خبر 601920

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha