خاطره حاتمی بازیگر جوان سینما و تلویزیون، که بزرگ شده محله فردوس است و همیشه از منطقه۱۸ به‌عنوان پلکان رشد وترقی خود یاد می‌کند....

فرزانه نرجسي

خاطره حاتمی بازیگر جوان سینما و تلویزیون، که بزرگ شده محله فردوس است و همیشه از منطقه۱۸ به‌عنوان پلکان رشد وترقی خود یاد می‌کند، می‌گوید: «خوشحالم که دوره کودکی و نوجوانی‌ام را در منطقه و محله‌ای گذراندم که چهره‌های هنری و سینمایی بسیاری در آن بزرگ شده‌اند، از «جعفر دهقان» تا «علی صالحی» و... آن ایام من و دوستانم از برنامه‌های آموزشی و هنری کاوشکده معلم نهایت استفاده را می‌بردیم. یادم هست که شهریه کلاس‌ها بسیار ناچیز بود و به همین دلیل همه می‌توانستند در این دوره‌ها شرکت کنند و بچه‌ها از همین طریق استعداد و توانایی‌های خود را بروز می‌دادند. به نظر من باید مجال و فرصت‌های بیشتری برای کشف استعدادها به‌ویژه بانوان فراهم شود.»

حاتمی گرچه به دلیل شرایط کاری‌اش کمتر به محله می‌آید، اما همه چیز را زیر نظر دارد و از پیشرفت‌ها و تغییرات مثبتی که در زادگاهش اتفاق افتاده خبر دارد. او می‌گوید که چهره کنونی منطقه ۱۸ قابل مقایسه با چند سال پیش نیست. برای نمونه مجموعه شهربانو و بوستان نرگس که بدون تعارف زیبا هستند.»

کد خبر 601786

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha