امروز قیمت هر قطعه سکه تمام ‌بهارآزادی طرح جدید (امامی) به ۱۰ میلیون و ۹۳ هزار تومان رسید که نسبت به روز گذشته ۲۰۹ هزار تومان کاهش قیمت داشت.

سکه

به گزارش همشهری‌آنلاین، امروز دوشنبه ( ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) در ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه قیمت هر قطعه سکه تمام ‌بهار آزادی طرح جدید (امامی) به ۱۰ میلیون و ۹۳ هزار تومان رسید که نسبت به روز گذشته ۲۰۹ هزار تومان کاهش قیمت داشت.

اما هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۱۰ میلیون و ۱۹ هزار تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به دیروز ۱۸۱ هزار تومان کمتر شده است.

نیم‌سکه بهار آزادی نیز با قیمت ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله شد که قیمت آن ۵۰ هزار تومان کاهش یافت. ربع‌ سکه بهارآزادی نیز امروز با قیمت سه میلیون و۸۸۰ هزار تومان معامله شد که ۲۰ هزار تومان کمتر از قیمت آن در روز گذشته بود. قیمت هر سکه یک گرمی نیز به دو میلیون و ۲۴۰ هزار تومان رسید که ۳۵ هزار تومان نسبت به روز گذشته کاهش قیمت داشت.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز به یک میلیون و ۱۳ هزار تومان رسید که حدود  ۲۰ هزار تومان ارزانتر از روز گذشته بود. امروز قیمت اونس جهانی طلا نیز ‌۱۸۴۸ دلار اعلام شد که قیمت آن نسبت به روز گذشته افزایش داشت.

کد خبر 601665

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha