قرارداد ۲۰۰ میلیارد تومانی شرکت بهره برداری مترو با شرکت سرمایه گذاری شهر امضاء شد.

مترو

به گزارش همشهری آنلاین، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری شهر در این باره گفت: با توجه به ساختار سازمانی چابک شرکت و ظرفیت های قانونی موجود و نیز ارتباطات برقرار شده با مجموعه وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مرتبط، در راستای تسریع در پشتیبانی از شرکت ها و سازمانهای اجرایی  قرارداد فوق تنظیم شده است.

هادی علیرضائی افزود:  قرارداد ۲۰۰ میلیارد تومانی با شرکت بهره برداری مترو جهت تامین ماشین آلات و قطعات و تجهیزات تخصصی قطارهای شهری از کشورهای معتبر اروپایی و صاحب صنعت بین المللی منعقد شد.

او اضافه کرد: در شرایط سخت اقتصادی که دامنگیر شهرداری نیز شده و همچنین شرایط ناشی از اپیدمی کرونا که تشدید کننده وضعیت موجود است، تلاش شده تدارک و تامین تجهیزات و ماشین آلات تخصصی و فنی مورد نیاز قطارهای شهری که از طریق بازار داخلی قابل تامین نیست را با برقراری ارتباط با صاحبان صنایع و برند های اسمی دیگر کشورها و در سریعترین زمان ممکن، با کیفیت برتر و نازل ترین قیمت تامین کنیم.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری شهربیان کرد: با توجه به اولویت مدیریت شهری در امر مترو و توزیع عادلانه خدمات برای همه اقشار، این شرکت نیز با بسیج همه ظرفیت ها در تلاش است تا با تأمین اقلام ضروری شرکت بهره برداری مترو در تامین خدمات ایمن و به روز، ایفای نقش نموده و دین خود به شهروندان عزیز تهرانی را ادا کند.

بر اساس گزارش روابط عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، علیرضائی با تاکید بر تسهیل و تسریع خدمات رسانی برای انجام پروژه های بزرگ شهری اعم از حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری، عمرانی و توسعه فرهنگی افزود: فراهم آوردن منابع سرمایه ای داخلی و خارجی آسان و پر بازده و ایجاد ساختار تخصصی برای انجام مطالعات امکان سنجی، اقتصاد سازی و قابل بانک کردن منابع تامین کننده و سرمایه گذاران پروژه های مختلف شهری از مهم ترین مأموریت های شرکت سرمایه گذاری شهر است که این ظرفیت در حال حاضر در شهرداری تهران و در دیگر کلانشهرها ایجاد شده است.

شرکت سرمایه گذاری شهر، هفته گذشته نیز قرارداد دیگری به مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد ریال با سازمان آتش نشانی شهرداری تهران، جهت تامین تجهیزات تخصصی آن سازمان درهمین راستا منعقد کرد.

کد خبر 601377

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha