سرمربی سابق استقلال احتمال دارد به جای قطر در فصل آینده مقصد دیگری داشته باشد.

استراماچونی

به گزارش همشهری آنلاین آندره استراماچونی بعد از ۱۸ ماه دوری از دنیای فوتبال حالا با پیشنهاداتی از فوتبال آسیا روبه رو شده است. سرمربی سابق استقلال که پیش از این گفته می شد با الغرافه قطر برای حضور در لیگ این کشور به توافق رسیده است حالا احتمال دارد راهی لیگ چین شود. این خبری است که سایت کالچومرکاتو ایتالیا داده است.

این سایت در این ارتباط نوشت: «یک ماه پیش آندره استراماچونی مربی ایتالیایی پیشنهاد را از لیگ قطر دریافت کرد و در حال ارزیابی آن است. اما حالا پیشنهادی از کانگژوچین هم رسیده است. تیمی که در پنج بازی نخست خود در لیگ چین صاحب سه تساوی و دو باخت شد و قصد دارد با ارائه پیشنهاد به استراماچونی، سرمربی خود را تغییر بدهد. استراماچونی از نظر ورزشی تردیدی برای قبول این پیشنهاد ندارد اما قبل از تصمیم گیری می‌خواهد در مورد آن فکر کند. از یک طرف قطری‌ها با او تماس گرفته‌اند و از سوی دیگر تیم کانگژو که در سال ۲۰۱۹ از لیگ دسته اول چین صعود کرد و سال گذشته در سوپر لیگ ماندنی شد. هدف کانگژو صعود به رده‌های بالای جدول است و برای این کار می‌خواهد پروژه خود را با این مربی ایتالیایی شروع کند.»

سرمربی کانگژو افشین قطبی است که سابقه هدایت پرسپولیس فولاد و تیم ملی را در کارنامه دارد. باید منتظر ماند و دید دوران دوری از فوتبال استراماچونی بعد از دریافت غرامات از استقلال به پایان می رسد یا نه.

کد خبر 601264

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha