ارتش رژیم صهیونیستی با حمله هوایی به یکی از ساختمان‌های بزرگ کرانه باختری که دفتر مرکزی برخی رسانه‌های مهم از جمله آسوشیتدپرس و الجزیره در آن قرار دارد، کوشید در کار خبررسانی جنایت‌های انسانی وقفه ایجاد کند.

حمله هوايي ارتش اسرائيل به غزه

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ای‌پی، این حمله روز جمعه انجام شد و صهیونیست‌ها به دلیل وجود دفتر رسانه‌هایی چون ای‌پی و الجزیره در آن پیش از منهدم کردن ساختمان ۱۲ طبقه به ساکنان آن هشدار دادند. در این ساختمان بزرگ واحدهای مسکونی هم وجود داشت که در حمله هوایی ارتش اشغالگر قدس ویران و نابود شد.

صهیونیست‌ها همزمان با ادامه جنگ با حماس، در تلاش‌اند روند اطلاع‌رسانی از جنایت‌های انسانی خود را علیه ساکنان نوار غزه و سرزمین فلسطین متوقف کنند. کارشناسان زدن دفترهای مرکزی برخی رسانه‌ها را در راستای همین سیاست رژیم صیهونیستی ارزیابی می‌کنند. یک ساعت پس از هشدار اشغالگران، ساختمان ۱۲ طبقه هدف قرار گرفت.

ارتش رژیم صهیونیستی همزمان به یکی از مناطق شلوغ باریکه غزه هم حمله کرد و دست‌کم ۱۰ نفر از اعضای یک خانواده را به خاک و خون کشید. بیشتر شهدای این حمله کودک و زن بودند. این مرگبارترین حمله هوایی اشغالگران به یک اردوگاه مسکونی در شهر غزه در روزهای گذشته بود.

عکس لحظه ویران شدن ساختمان دفترهای مرکزی ای‌پی و الجزیره را در کرانه باختری نشان می‌دهد.

کد خبر 601251

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha