امروز قیمت هر قطعه سکه تمام ‌بهار آزادی طرح جدید (امامی) به ۱۰ میلیون و ۲۲۴ هزار تومان رسید که نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته ۱۲۵ هزار تومان افزایش قیمت داشت.

طلا و سکه

به گزارش همشهری‌آنلاین، امروز، شنبه ( ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰) در ساعت ۱۳:۳۰ قیمت هر قطعه سکه تمام ‌بهار آزادی طرح جدید (امامی) به ۱۰ میلیون و ۲۲۴ هزار تومان رسید که نسبت به چهارشنبه گذشته ۱۲۵ هزار تومان افزایش قیمت داشت.

اما هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۱۰ میلیون و ۱۰۱ هزار تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به دیروز دو هزار تومان بیشتر بود.

نیم‌سکه بهار آزادی نیز با قیمت ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد که قیمت آن ۲۳۰ هزار تومان افزایش یافت. ربع‌ سکه بهارآزادی نیز امروز با قیمت سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد که ۲۶۰ هزار تومان بیشتر از قیمت آن در آخرین روز کاری هفته گذشته بود. قیمت هر سکه یک گرمی نیز به دو میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید که ۱۵۰ هزار تومان نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته افزایش قیمت داشت.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز به یک میلیون و ۲۱ هزار تومان رسید که حدود  ۸ هزار تومان ارزان‌تر از چهارشنبه گذشته بود. امروز قیمت اونس جهانی طلا نیز ‌۱۸۴۳ دلار اعلام شد که نسبت به چهارشنبه گذشته افزایش قیمت داشت.

کد خبر 601165

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha