فصل دوم برنامه «کتاب خوب» اردیبهشت ۱۴۰۰ با اجرای ایرج نوذری و تهیه‌کنندگی و کارگردانی مصطفی هیودی در ۲۶ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای از شنبه ۲۶ اردیبهشت از شبکه چهار پخش می‌شود.

کتاب خوب

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، این شبکه با پخش فصل دوم «کتاب خوب» از شنبه تا چهارشنبه، هر روز یک کتاب را معرفی می‌کند و این برنامه با اجرای ایرج نوذری و با حضور چهره‌های فرهنگی در ۲۶ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای از ۲۶ اردیبهشت ماه هرشب ساعت ۲۱ روی آنتن می‌رود.

«کتاب خوب» در هر قسمت میزبان یک مهمان خواهد بود و در مورد یک مسئله اجتماعی با او گفتگو می‌شود و در ۲۶ شب، ۲۶ مهمان فرهنگی در کنار مجری برنامه «کتاب خوب» آن قسمت را معرفی می‌کنند.

این کتاب‌های خوب قرار است کمک کنند تا در مسائل اجتماعی که هر قسمت مطرح می‌شود، وسعت دید بیشتری به مخاطب بدهد، ضمن اینکه یادآوری می‌کند که هر کتابی خوب نیست!

ایرج نوذری در گفتگو با مهمانانی چون بهروز رضوی، مسعود ده‌نمکی، خسرو معتضد و جهانگیر الماسی اجرای برنامه را بر عهده دارد.

مصطفی هیودی تهیه کنندگی و کارگردانی «کتاب خوب» را بر عهده دارد و برنامه با اجرای ایرج نوذری و سردبیری سید میلاد نظامی کاری از گروه اجتماعی شبکه چهار سیما، هر شب ساعت ۲۱ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود و بازپخش آن ۳ بامداد و ۱۴ است.

کد خبر 600971

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha