فیلم کوتاه «خداحافظ المپیک» به کارگردانی مجتبی پوربخش در پانزدهمین حضور بین‌المللی خود در جشنواره فیلم‌های ورزشی International Extreme Sports Film Festival ایتالیا به رقابت می‌پردازد.

خداحافظ المپیک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از هنرآنلاین، فیلم کوتاه خداحافظ المپیک تاکنون در جشنواره‌های متعدد بین‌المللی از جمله جشنواره آمریکا، لهستان، اسپانیا، کانادا، ایتالیا، پرتغال، مجارستان و چین حضور پیدا کرده و موفق به کسب جوایز متعددی شده است.  

جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی با هدف تلفیق رشته‌های ورزشی، هنرهای تجسمی و سینما متولد شده و در نظر دارد تولید فیلم‌های کوتـاه، فیلم‌های بلند و مستند با کیفیت بالا و با تأثیر عاطفی شدید و تولیدات مستقل از سراسر جهان را افزایش داده و منتخب کند.

این جشنواره از ۱۱ تا ۲۰ ژوئن ۲۰۲۱ میلادی برگزار می‌شود و برندگان جایزه بهترین فیلم بلند و کوتاه، بهترین ورزش‌های هوایی، ورزش‌های زمینی، ورزش‌های آبی و ورزش‌های اتومبیل‌رانی مشخض خواهند شد. خداحافظ المپیک، داستان دختر قایقرانی را روایت می‌کند که در مسیر المپیک با چالش‌های فراوانی مواجه می‌شود و...

نویسندگی فیلم «خداحافظ المپیک» را بهنام بروجردی برعهده دارد و رامین راستاد، فرج‌الله گل‌سفیدی، هومن جوادی، مهری آل‌آقا، طاهره عموزاده، اصغر سندوسی، مرتضی قدیری، جابر وثوق، علیرضا شهرستانی و مریم جهانی بازیگران این فیلم کوتاه هستند. مجید گل‌سفیدی به‌عنوان تصویربردار و بابک زرین به‌عنوان آهنگساز در این فیلم با مجتبی پوربخش همکاری کرده‌اند.  

پخش جهانی این فیلم برعهد کمپانی لیموفیلم با مدیریت محمد بخشی است.

کد خبر 600964

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha