مجموع نظرات: ۱
جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱
۰ نفر

دو برادر الشتری که پس از شنیدن صدای نزاع و تیراندازی به بیرون از خانه آمده بودند، مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و جان باختند.

قتل

به گزارش همشهری آنلاین، فرمانده انتظامی سلسله در استان لرستان با بیان خبر فوق اظهار کرد: این دو برادر روز گذشته به دلیل تیراندازی در محله عادل‌آباد شهر الشتر جان باختند. همچنین در این درگیری یک نفر دیگر هم زخمی شد.

 عسکر عیسایی در جمع خبرنگاران درباره علت وقوع این جنایت و نزاع بیان کرد: بین ۲ خانواده در محله عادل آباد اختلافی وجود داشت که یکی از خانواده‌ها برای قدرت‌نمایی چند فرد مسلح را اجیر می‌کند تا مقابل منزل خانواده دیگر جاروجنجال و قدرت‌نمایی کنند.

 وی افزود: بنا به اظهارات اهالی محل، بعد از بلند شدن صدای داد و بیداد و شلوغی، این دو برادر که قربانی این حادثه شدند مثل دیگران به دم در منزل پدرشان آمده بودند که قربانی این حادثه شدند.

عیسایی ادامه داد: این دو برادر بی گناه بودند و برای تبریک عید فطر به منزل پدرشان که در محله عادل آباد واقع است آمده بودند که متاسفانه قربانی اختلاف دو خانواده دیگر شدند.

فرمانده انتظامی سلسله افزود: این درگیری یک مجروح دیگر نیز داشته که حال وی نیز وخیم گزارش شده است.

وی گفت: همه متهمان این جنایت شناسایی شده‌اند و نیروی انتظامی برای بازداشت عاملان این جنایت و تحریک‌کنندگان در تلاش است تا همه عاملان را دستگیر کند و تحویل قانون دهد.

کد خبر 600920

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha