محمد صلاح، ستاره لیورپول، در توئیتی به حملات رژیم اشغالگر قدس واکنش نشان داد.

محمد صلاح

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از الجزیره، محمد صلاح، فوتبالیست لیورپول، از رهبران جهان خواسته است «برای پایان دادن به کشتار مردم بی‌گناه، همه آنچه در توان آن‌ها است» را انجام دهند.

افزایش تنش در فلسطین که در آن حداقل ۲۸ نفر، از جمله کودکان، توسط حملات اسرائیل کشته شدند با بمباران نوار غزه ادامه پیدا کرد و پس از آن بود که شاخه نظامی حماس شلیک موشک از منطقه محاصره‌شده غزه را آغاز کرد و چندین منطقه در قلب رژیم اشغالی را هدف قرار داد.

گردان‌های قسام، کتائب القسام، پس از حملات هوایی اسرائیل که باعث ریزش ساختمانی مسکونی در شهر غزه شد، تل‌آویو را با ۱۳۰ موشک هدف قرار دادند.

روز سه‌شنبه، صلاح در توئیتی از نخست‌وزیر انگلیس، بوریس جانسون، خواست مطمئن شود که خشونت و کشتار مردم بی‌گناه بلافاصله متوقف می‌شود؛ او نوشت: «من از همه رهبران جهان از جمله نخست‌وزیر کشوری که در ۴ سال گذشته خانه من بوده است می‌خواهم هر کاری در توان دارند انجام دهند تا اطمینان حاصل کنند که خشونت و کشتار مردم بی‌گناه بلافاصله متوقف می‌شود.»

محمد صلاح، فوتبالیست ۲۸ ساله محبوب مصری، بازیکن تیم لیورپول انگلستان است و بیش از ۱۴.۳ میلیون دنبال‌کننده در توئیتر دارد؛ توئیت او در عرض چند دقیقه هزاران بار به اشتراک گذاشته شد.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه گفت تعداد قربانیان حملات شبانه اسرائیل به غزه به ۲۸ نفر شامل ۱۰ کودک و یک زن است. ۱۵۲ نفر دیگر نیز زخمی شدند. از دیگر سو در پاسخ به این حملات به نقل از المنار، موشک‌های غزه، دو اسرائیلی را کشته و ۳۲ نفر را مجروح کرده که حال تعدادی از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

کد خبر 600508
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha