مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳
۰ نفر

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از جان‌باختن یک خانم و مصدوم شدن یک کودک در پی ریزش ساختمان مسکونی خبر داد.

ریزش آوار ـ میدان راه آهن

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایلنا، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات تکمیلی ریزش ساختمان در میدان راه‌آهن گفت: گزارش یک مورد خاص ریزش آوار در یک منزل قدیمی در میدان راه‌آهن ابتدای خیابان ولیعصر به سامانه ١٢۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن سه ایستگاه آتش‌نشانی با امکانات کامل به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه اطلاعات ضد و نقیض اولیه حاکی از آن بود که دو نفر در منزل محبوس هستند، ادامه داد: آتش‌نشانان در ابتدا جست‌وجوی خود را آغاز کردند و در یک عملیات بسیار حساس یک پسربچه ٨ ساله را در شرایطی که کاملا زیر آوار مدفون بود نجات دادند. این کودک دچار آسیب‌دیدگی شده بود و به نیروهای اورژانس تحویل داده شد.

سخنگوی اورژانس کشور در ادامه عملیات جست‌وجو برای یافتن حادثه‌دیدگان احتمالی اظهار کرد: آتش‌نشانان در ادامه عملیات خاک‌برداری با پیکر یک خانم حدودا ۶٠ ساله مواجه شدند که زیر حجم بسیار زیادی از خاک مدفون شده بود. عوامل اورژانس پس از بررسی وضعیت جسمانی وی اعلام کردند که او جان خود را از دست داده است.

به گفته وی، به تأیید افرادی که در محل حضور دارند فرد دیگری در ساختمان حضور نداشت اما آتش‌نشانان با جست‌وجو از این امر اطمینان حاصل کردند.
 

کد خبر 600271

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha