سخنگوی شورای شهر تهران با تکذیب اتهام پرداخت رشوه از سوی برخی اعضای شورای شهر برای تائید صلاحیت‌شان گفت:  امیدوارم این ادعا هرچه سریع تر تصحیح شود  تا اقدامات دیگری جهت اعاده حیثیت ضرورت پیدا نکند.

اعطا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران علی اعطا درباره انتشار خبری به نقل از نایب رییس کمیسیون قضایی مجلس، در یکی از خبرگزاری‌ها مبنی بر اینکه «سه تن از افرادی که در شورای اسلامی شهر دوره پنجم تهران حضور دارند، پیشنهاد رشوه دادند» گفت: اتهام رشوه هیچ نسبتی با شورای شهر تهران ندارد. تصمیم ما این بود که امشب دوشنبه، جلسه فوق العاده هم اندیشی، در رابطه با شیوه پیگیری این اتهام و اعاده حیثیت از اعضا تشکیل دهیم و بر اساس تصمیمات جمعی اقدام شود.

تماس تلفنی رسولی با نوروزی

او با اشاره به تماس تلفنی سیدحسن رسولی، عضو دیگر شورای شهر با آقای نوروزی نایب رییس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: ایشان به آقای رسولی گفته‌اند آنچه از ایشان نقل شده صحیح نیست، موضوع هیچ ربطی به شورای شهر تهران نداشته به شخص دیگری مربوط بوده است.

وی ادامه داد:  همچنین آقای نوروزی گفته اند که امروز این گفته پیشین را در صداوسیما تکذیب و تصحیح می‌کنند.

اعطا تاکید کرد: امیدواریم این سخن که اتهام به هر ۱۲ عضو شورای فعلی است که کاندیدای انتخابات شورای ششم هستند و همچنین اتهام به کلیت شوراست، زودتر از جانب ایشان تصحیح شود  تا اقدامات دیگری جهت اعاده حیثیت ضرورت پیدا نکند.

کد خبر 600201

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha