عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با تکذیب ادعای پیشنهاد پرداخت رشوه از سوی سه عضو شورای شهر تهران برای تایید صلاحیت‌شان در انتخابات دوره ششم گفت: اگر دوستان فکر می‌کنند، چنین چیزی وجود دارد، مستندات آن را ارائه دهند و در معرض افکار عمومی قرار دهند. تنها یک ادعا کافی نیست.

نژاد بهرام

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا،زهرا نژادبهرام در واکنش به اظهارات نائب رئیس کمیسیون قضائی مجلس مبنی بر پیشنهاد سه عضو شورای شهر تهران برای پرداخت رشوه و تایید صلاحیت در انتخابات گفت: این مساله را به شدت تکذیب می‌کنم.

او ادامه داد: دوستان باید برای اظهارات خود مستندات ارائه دهند، تا مشخص شود برای چه چیزی پیشنهاد رشوه شده است. ما تایید صلاحیت خود را از خدا و مردم گرفته‌ایم.

نژادبهرام با تاکید بر اینکه نداشتن مستند برای این اقدام یک اتهام است، گفت: بدون مستندات طرح مساله نیز صحیح نیست و این اتهام باید قابل رسیدگی و پیگیری باشد. با این ادعا اذهان عمومی دچار چالش می‌شود و منطقی نیست که نماینده مجلس که رای خود را از مردم گرفته است با نماینده مردم در پارلمان شهری اینگونه برخورد کند.

حسن نوروزی،نماینده رباط کریم در مجلس شورای اسلامی روزگذشته در نطق پیش از دستورش در جلسه علنی مجلس ادعا کرد که سه تن از افرادی که در شورای اسلامی شهر دوره پنجم تهران حضور دارند برای تائید صلاحیت شدن پیشنهاد رشوه دادند.

کد خبر 600172

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha