یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۵
۰ نفر

الکلاسیکوی ایران با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

پرسپولیس

به گزارش همشهری‌آنلاین، سرخ پوشان پایتخت از هفته مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان میهمان سپاهان اصفهان بودند. اصفهانی‌ها تا قبل از این دیدار با یک بازی و سه امتیاز بیشتر از پرسپولیسی‌ها در صدر جدول قرار داشتند و پیروزی در این بازی برای هر دو تیم می‌توانست تا حدود زیادی راه برای قهرمانی در لیگ هموارتر کند.

نیمه نخست با پرس شدید هر دو تیم آغاز شد و در پانزده دقیقه ابتدایی بازیکنان مرتبا در ارسال پاس‌ها مرتکب اشتباه می‌شدند. بازی که از سرعت خوبی برخوردار بود با حملات سپاهانی‌ها همراه شد اما رفته رفته شاگردان یحیی گل‌محمدی نبض بازی را در اختیار گرفته و روی دروازه حریف خطرساز شدند ولی درخشش پیام نیازمند، دروازه‌بان سپاهان مانع از گلزنی مهاجمان پرسپولیس شد.

در دقیقه ۳۹ آل‌کثیر که جایگزین عالیشاه مصدوم شده بود پس از برخورد با پورقاز در محوطه جریمه سپاهان سرنگون شد که داور در این صحنه مشکوک به پنالتی اعتقادی به اعلام خطا نداشت تا این نیمه با نتیجه تساوی به پایان برسد.

نیمه دوم را هر دو تیم هجومی شروع و حملاتی را روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند تا اینکه پرسپولیسی‌ها در دقیقه ۵۵ صاحب یک ضربه کرنر شدند. سانتر خطرناک ترابی پس از برخورد به مدافعان حریف و مهاجمان پرسپولیس در تیر دو به کمال کامیابی‌نیا رسید و ضربه برگردان این بازیکن به عیسی آل کثیر رسید و مهاجم سرخ‌ها گل اول بازی را برای پرسپولیس به ثمر رساند.

بعد از این گل شاگردان محرم نویدکیا روی دروازه پرسپولیس سراسر حمله شدند و ارسال از جناحین را در دستور مار قرار دادند. فشار سپاهانی‌ها تا دقایق پایانی روی دروازه سرخ‌ها بیشتر شد تا اینکه در دقیقه ۸۶ با ارسال بلند از میانه‌های میدان به کیروش استنلی رسید و این بازیکن توپ را با سینه برای محبی کاشت تا شوت این بازیکن پس از برخورد به سیامک نعمتی و تغییر جهت وارد دروازه پرسپولیس شود.

در ادامه تلاش دو تیم فایده‌ای نداشت تا حساس‌ترین بازی فصل به تساوی خاتمه پیدا کند. 

کد خبر 599978

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha