مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴
۰ نفر

شرکت مدیران خودرو هرساله در ماه ضیافت الهی ماه رمضان کمپین های متنوعی را به منظور قدردانی از مشتریان و علاقه مندان به این برند در نظر داشته است. امسال نیز طبق رسوم گذشته با درنظر گرفتن جوایز متعدد برای مشتریان به نوعی قدر دان همراهی این عزیزان می باشد.

مدیران خودرو

در کمپین رمضان جاری تمام خریداران  محصولات مدیران خودرو در جشنواره قرعه کشی  ۵۰ عدد گوشی شیائومی پوکو ایکس۳ شرکت داده شده اند و همچنین بازدیدکنندگان از شو روم ها نیز به قید قرعه ۳۰۰ عدد هندزفری شیائومی دریافت خواهند کرد.

دومین مرحله از قرعه کشی خریداران این برند نیز  امروز مورخ ۱۸ اردیبهشت ماه در نمایندگی ۷۷۷ مدیران خودرو برگزار شد. برندگان عزیز برای اطلاع از نتایج قرعه کشی میتوانند به وبسایت مدیران خودرو به آدرس www.mvmco.ir مراجعه نمایند.

دومین قرعه کشی  شرکت مدیران خودرو برای ماه مبارک رمضان

ششمین مرحله قرعه کشی مراجعه کنندگان  انجام شده است و چهار مرحله دیگر باقی مانده است و برای برنده شدن هنوز هم فرصت باقیست. همچنین لازم به ذکر است که مراجعه کنندگان عزیز با حضور در شوروم ها و اسکن کیو آر کد جشنواره میتوانند شانس خود را در برنده شدن یک دستگاه هندزفری شیائومی محک بزنند.  همچنین تا پایان ماه مبارک نیز برای افرادی که قصد خرید خودرو را دارند تا پایان هفته فرصت است تا در صورت برنده شدن در قرعه کشی ، صاحب ۱ عدد گوشی گوشی شیائمی شوند .

دومین قرعه کشی  شرکت مدیران خودرو برای ماه مبارک رمضان

کد خبر 599806

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha