همزمان با بیست و ششمین روز از ماه مبارک رمضان در ویژه برنامه «مهر آیین» از خانواده شهید «محمدرضا عیسی شالکویی» یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ساعت ۱۱ تجلیل به عمل می آید.

مهرآیین

همشهری آنلاین-معصومه حق جو: این برنامه به منظور ترویج روحیه ایثار، جهاد، شهادت و آشنایی شهروندان با زندگی و تفکر مفاخر و بزرگان دفاع مقدس و ارج نهادن به مقام شامخ خانواده های معظم شهدا و ایثارگران برگزار می شود. 

استوار یکم شهید «محمدرضا عیسی شالکویی» سال ۱۳۲۹ در خانواده ای اصیل و مذهبی متولد شد. وی پس از اخذ مدرک سیکل به استخدام نیروی هوایی ارتش درآمد و سال ۱۳۴۹ به تهران رفت. او با شروع جنگ تحمیلی علیه ایران اسلامی بارها به جبهه های نبرد حق علیه باطل شتافت و در مناطق اهواز، هفت تپه، سوسنگرد، ایلام و شوش عاشقانه خدمت کرد، سرانجام در عملیات فتح المبین در منطقه عملیاتی شوش سال ۱۳۶۱ بر اثر اصابت ترکش به فیض عظیم شهادت نائل شد. پیکر پاک و مطهر این شهید سرافراز میهن پس از تشییع توسط مردم قدرشناس زادگاهش در گلزار شهدای لنگرود به خاک سپرده شد.

علاقه مندان برای بهره مندی از برنامه های فضای مجازی فرهنگسرای خانواده می توانند به نشانی Farhangsara_khanevade@ و Ketabkhanekhanevade@ مراجعه کنند.

کد خبر 599719

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha