مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸
۰ نفر

یک شرکت تولیدی مواد شوینده در شهر صنعتی لیا قزوین بعد از ظهر امروز دچار حریق شد که خوشبختانه تلفات جانی نداشت. این آتش سوزی با حضور ۲۱ ماشین آتش نشانی و ۶۰ نیروی انسانی مهار شد.

آتش سوزی

قدیر موسی خانی رئیس آتش نشانی قزوین در این باره به همشهری آنلاین اظهار کرد: نیروهای پشتیبان آتشنشانی از شهرهای الوند، البرز، محمدیه و بوئین زهرا در کنار ما و در سریع‌ترین زمان ممکن به محل حادثه رسیدند. این حادثه هیچ گونه تلفات جانی را به همراه نداشته و کارکنان در زمان مناسبی از شرکت خارج شدند، اما به علت وجود مواد شیمیایی و گدازه‌های اسیدی سه تن از مأموران آتش نشانی به صورت سطحی دچار آسیب شده‌اند. در این حادثه دو سوله از مجموعه شرکت تولیدی مواد شوینده تاژ دچار آتش سوزی و تخریب شده است.
به گفته وی، هنوز علت بروز حادثه مشخص نیست و میزان خسارت وارده نیز در دست بررسی است.
موسی خانی در ادامه بیان کرد: آتش نشانان این شهر در فروردین ماه امسال در ۹۶ مورد عملیات اطفای حریق و ۱۱۱ مورد حادثه امداد و نجات حضور داشتند.  

وی افزود: محبوس شدن افراد در آسانسور منازل با ۴۱ مورد، حریق منزل مسکونی با ۱۳ مورد، حریق خودرو با ۱۷ مورد، تصادف و واژگونی خودرو با ۸ مورد، حریق مغازه با ۵ مورد و سقوط در چاه با ۳ مورد، بیشترین تعداد اعزام نیروهای ایستگاه‌های هشتگانه این سازمان را در اولین ماه ۱۴۰۰ را به خود اختصاص داده است. این تعداد عملیات در مدت مشابه در سال گذشته، ۱۲۹ مورد بوده است.

کد خبر 599684

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha