چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۵:۴۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: ال جی حامی مالی مسابقات فوتبال غرب آسیا در ایران است

دبیرکل فدراسیون فوتبال با بیان اینکه جام "ال جی" همچنان تحریم بوده و در ایران برگزار نخواهد شد، گفت: حضور مسئولان این شرکت در نشست خبری به این خاطر است که حمایت مالی مسابقات فوتبال غرب آسیا برعهده آنان گذاشته شده است. 
 
محمد مهدی نبی دیروز (15مرداد)، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا تصریح کرد که این موضوع هیچ مشکلی برای برگزاری این رویداد ورزشی ایجاد نخواهد کرد.

وی با بیان این که پنجمین دوره مسابقات فوتبال غرب آسیا از روز پنجشنبه در ایران آغاز می شود، افزود: "این مسابقات یک حمایت کننده مالی اصلی می خواست که هم اکنون ال.جی آن را پذیرفته است."

نبی تصریح کرد:‌" برگزاری این دوره از مسابقات ربطی به جام "ال.جی" که تمام هزینه های آن از سوی این شرکت پرداخت می شد،‌ ندارد."

نایب رییس فدراسیون فوتبال غرب آسیا نیز در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت:" فدراسیون فوتبال ایران چند سال پیش میزبان برگزاری 6 دوره رقابت چهارجانبه با عنوان تجاری این شرکت بود، اما با متوقف شدن این مسابقات، شرکت مزبور با برقراری ارتباط با مسئولان فدراسیون فوتبال غرب آسیا توانست حمایت مالی برخی از مسابقات را به دست آورد که یکی از آنها مسابقات فوتبال غرب آسیا در ایران است."

وی تاکید کرد:" در تمامی دنیا به خصوص در کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای. اف. سی) و فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) حضور حمایت کننده های مالی در کنار آنها دیده می شود، بنابر این حضور شرکت ال.جی به عنوان حمایت کننده مالی امری غیرممکن نیست."
"پنجمین دوره مسابقات فوتبال غرب آسیا از روز 17 مردادماه در تهران آغاز و تا 26 مرداد ماه ادامه دارد.

تیم های ایران، قطر و فلسطین در گروه اول و تیم های اردن، عمان و سوریه در گروه دوم با یکدیگر دیدار می کنند.

تیم ایران در نخستین روز و در 17 مردادماه به مصاف فلسطین می رود و اردن با سوریه دیدار خواهد کرد."

کد خبر 59961

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز