شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۵
۰ نفر

ستاره بوشهری در استقلال می‌ماند یا از بین پول قطری‌ها و پیشنهاد اروپایی‌ها یکی را انتخاب می‌کند؟

قائدی

همشهری‌آنلاین - امیرحسین اعظمی

درحالی‌که زمان زیادی تا پایان فصل باقی نمانده است، مهدی قائدی مهاجم بوشهری استقلال موقعیتی ویژه در این تیم دارد و درخشش در لیگ قهرمانان آسیا باعث شده خبرهای مختلفی درخصوص جدایی قطعی این بازیکن از جمع آبی‌پوشان شنیده شود. قائدی در لیگ قهرمانان آسیا، خط دفاعی تیم‌های متمول کشورهای عربی حوزه خلیج‌فارس را به چالش کشید و یکی از ارکان صعود استقلال به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بود. باشگاه استقلال در این برهه زمانی که هنوز بازی‌های لیگ برتر در جریان است چندان مایل نیست در مورد پیشنهادهایی که برای قائدی دریافت کرده صحبت کند تا تمرکز تیم و بازیکن حفظ شود. البته مهاجم آبی‌ها هم سیاست سکوت در پیش گرفته ولی این قابل پیش‌بینی است که قائدی در پایان فصل استقلال را ترک کند و تصمیم جدیدی در مورد آینده‌اش بگیرد.

در چند روز گذشته رسانه‌ها از تمایل ۲ باشگاه سرشناس قطر برای جذب مهاجم استقلال خبر دادند و می‌گویند السد و الدوحیل به‌طور جدی برای در اختیار گرفتن قائدی اعلام آمادگی کرده‌اند. آنها در حال بررسی راهکارها برای در اختیار گرفتن این مهاجم ریزنقش در تعطیلات تابستانی هستند و گفته می‌شود صحبت‌هایی با مدیر برنامه‌هایش داشته‌اند. با این حال نکته مبهم اینجاست که آیا قائدی به‌دنبال حضور در یک تیم عربی است یا می‌خواهد حضور در یک تیم اروپایی را تجربه کند؟ اگر او دنبال حضور در یک تیم اروپایی باشد، می‌تواند پیشنهادهای رسیده از اوکراین، روسیه، ترکیه و پرتغال را بررسی کند ولی انتخاب اروپا نمی‌تواند سود مالی ویژه‌ای برای قائدی داشته باشد. از طرفی گفته می‌شود همسر قائدی هم نقش پررنگی در تصمیمات این بازیکن دارد و بی‌میل نیست که مهدی حداقل برای یک فصل به فوتبال قطر برود.

جالب اینجاست که روزنامه الرایه قطر هم دیروز در مطلبی به تمایل زیاد ۲ باشگاه متمول قطری برای جذب قائدی اشاره کرده است. این روزنامه نوشته مهاجم استقلال به حضور در فصل بعد لیگ ستارگان قطر نزدیک شده است. حضور یکساله در یک تیم عربی و بعد حضور در یک تیم اروپایی برنامه‌ای بود که مدیر برنامه مهدی طارمی برای این بازیکن پیاده کرد که شاید مورد توجه قائدی هم قرار گیرد؛ به‌خصوص اینکه او هم از تیم‌های عربی دستمزدی ۳۰ تا ۴۰ میلیاردی برای یک فصل دریافت خواهد کرد. هم‌اکنون شاید مهم‌ترین چالش قائدی برای پایان فصل انتخاب از بین اروپا و لیگ قطر باشد. او درصورت انتخاب اروپا باید از گرفتن یک دستمزد فوق‌العاده در فوتبال قطر چشم‌پوشی کند، هر چند که گرفتن این تصمیم برای قائدی اصلا راحت نیست. نزدیکان مهدی هم خبر می‌دهند که احتمال حضور او در فوتبال قطر زیاد است. باید دید در نهایت این مهاجم خوش‌تکنیک در پایان فصل چه انتخابی خواهد کرد.

کد خبر 599541

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha