وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از فوت ۳۳۵ نفر دیگر از مبتلایان به کووید-۱۹ در شبانه‌روز گذشته و بستری بودن پنج هزار و ۵۳۴ بیمار بدحال در بخش‌های آی‌سی‌یو بیمارستان‌ها خبر داد.

کرونا در ایران

به گزارش همشهری آنلاین، مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز جمعه اعلام کرد با فوت ۳۳۵ نفر دیگر از هموطنان مبتلا به کرونا تعداد جان‌باختگان این بیماری در ایران به ۷۴ هزار و ۲۴۱ نفر رسید. از دیروز تا امروز جمعه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۷ هزار و ۷۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در ایران شناسایی و دو هزار و ۶۸۱ نفر از آنها بستری شدند. به این ترتیب، مجموع بیماران کووید-۱۹ در ایران به دو میلیون و ۶۲۷ هزار و ۹۴ نفر رسید.

تاکنون دو میلیون و ۷۴ هزار و ۸۹ نفر از بیماران بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. پنج هزار و ۵۳۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید-۱۹ در بخش‌های مراقبت ویژه بیمارستان‌ها بستری هستند و ۱۶ میلیون و ۷۸۹ هزار و ۳۳۸ آزمایش تشخیص کووید انجام شده است.

بر اساس آمار وزارت بهداشت، تاکنون یک میلیون و ۲۳۱ هزار و ۶۵۲ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۲۵۳ هزار و ۶۲۵ نفر دوز دوم را تزریق کرده و واکسینه شده‌اند.  مجموع واکسن‌های تزریق‌شده در ایران به یک میلیون و ۴۸۵ هزار و ۲۸۷  دوز رسید.

کد خبر 599469

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha