نیمکت‌نشینی‌های جهانبخش باعث شد در ماه‌های اخیر خیلی از کاربران ایرانی در قسمت کامنت‌های باشگاه خواستار بازی کردن جهانبخش باشند.

جهانبخش

به گزارش همشهری‌آنلاین داستان نیمکت‌نشینی‌های علیرضا جهانبخش قطعا برای این بازیکن و هواداران پرشمار تیم ملی فوتبال ایران اتفاقی ناراحت‌کننده است.

ایسنا در این خصوص گزارش داده: بعد از گل زیبای جهانبخش به چلسی و درخشش در بازی‌های برایتون در جام اتحادیه، انتظار می‌رفت گراهام پاتر، سرمربی برایتون، نگاه ویژه‌ای به این بازیکن داشته باشد.

با این حال مصدومیت و سلیقه سرمربی برایتون باعث شد یکی از بهترین بازیکنان نسل جدید فوتبال ایران بیشتر اوقات این فصل را روی نیمکت و سکو باشد. هرچند او هر وقت در ترکیب ولو برای یک دقیقه قرار گرفت با تمام توان به میدان رفت، چیزی که گراهام پاتر، سرمربی برایتون، نیز به آن اعتراف کرد و عنوان کرد علیرضا حتی یک دقیقه هم اگر در ترکیب باشد تمام تلاش خود را می‌کند و به صورت حرفه‌ای و خیلی جدی تمرینات خود را انجام می‌دهد.

نیمکت‌نشینی‌های این بازیکن باعث شد در ماه‌های اخیر خیلی از کاربران ایرانی در قسمت کامنت‌های باشگاه خواستار بازی کردن جهانبخش باشند و حجم این کامنت‌ها به قدری بود که اینستاگرام باشگاه برایتون تصمیم به بستن کامنت‌های خود گرفت.

در ادامه اما اقدامات عجیب مسئولان باشگاه برایتون تمامی ندارد و در تازه‌ترین اتفاق، برایتون که به مانند اکثر باشگاه‌ها در قسمتی از سایت خود بازیکنان تیمش را معرفی کرده، نام و پرچم کشور هر بازیکن را نیز در کنار اسم بازیکن قرار داده، ولی برای علیرضا جهانبخش نام و پرچم ایران از سایت برایتون حذف شده است.

عکس | آخرین اقدام برایتون علیه علیرضا جهانبخش | حذف عجیب نام و پرچم ایران

عکس | آخرین اقدام برایتون علیه علیرضا جهانبخش | حذف عجیب نام و پرچم ایران

کد خبر 599434

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha