پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷
۰ نفر

شهردار منطقه ۱۳ از راه اندازی موتور فوریت های شهری ۱۳۷ برای اولین بار در کشور با هدف تسهیل در امر خدمت رسانی به شهروندان خبر داد.

137 موتوری

همشهری آنلاین- پروانه بهرام‌نژاد: مجتبی شکری، شهردار منطقه ۱۳، تاب آوری در برابر بحران های پیش رو در شهر تهران را یکی از دغدغه های مدیریت شهری برشمرد و افزود: در پانزدهمین سالگرد تاسیس سامانه ۱۳۷ و در راستای تحقق سه اصل سرعت ، دقت و صحت ، شهرداری منطقه ۱۳  اقدام به راه اندازی  و تجهیز موتور فوریت های شهری ۱۳۷ کرد تا از این طریق، ناوگان خدمات رسانی در این منطقه تقویت و خدمات رسانی و رفع خطر  محیط شهری را به کوتاه ترین زمان ممکن برساند. او  افزود: با توجه به اینکه، اولویت خدمات رسانی  به شهروندان، رفع خطر و ایجاد راهی برای کوتاه کردن مسیرهای خدمات رسانی خصوصا در بافت فرسوده  است، راه اندازی موتور فوریت های شهری در منطقه ۱۳ ، این مسیر را هموارتر از گذشته کرد.
راه اندازی موتور فوریت‌های شهری ۱۳۷ در منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ در خصوص مزیت های راه اندازی موتور فوریت های شهری ۱۳۷ افزود: با توجه به وجود با فت فرسوده در منطقه ۱۳ و اولویت رفع خطردر این نقاط به لحاظ دسترسی،  این اقدام می تواند برای مسئله امداد رسانی در شرایط بحرانی گره گشا باشد. او ادامه داد : در شرایط فعلی، کاهش هزینه ها و استفاده بهینه از امکانات از اهداف این طرح بوده است که منطقه ۱۳ با استفاده از پتانسیل موجود فرصت جدیدی برای خدمات رسانی به شهروندان ایجاد کرده  است.

کد خبر 599292

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha