شاگردان توخل در یک بازی برتر رئال مادرید را حذف کردند تا بعد از منچستر سیتی دومین تیم انگلیسی حاضر در فینال لیگ قهرمانان اروپا باشند.

چلسی

به گزارش همشهری‌آنلاین، دیدار تیم‌های چلسی و رئال مادرید از دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان درحالی به میزبانی آبی‌های لندنی برگزار شد که دو تیم در بازی رفت به تساوی یک بر یک رسیده بودند.

شاگردان زیدان با نتیجه تساوی بدون گل از این رقابت‌ها حذف می‌شدند، در نیمه نخست شروع بهتری داشتند ولی در حملات با پرس سنگین مدافعین چلسی روبه‌رو شدند. در ادامه شاگردان توخل با ضدحمله‌های سریع روی دروازه کهکشانی‌ها بسیار خطرناک ظاهر شدند و توسط ورنر به گل هم رسیدند که داور گل آبی‌ها را آفساید اعلام کرد. 

رئالی‌ها با تعداد نفرات بیشتری در نیمه چلسی حاضر شدند و با شوت بنزما می‌توانستند به گل اول برسند ولی عکس‌العمل مندی، دروازه‌بان چلسی مانع از گل شد.

چلسی ۲ - رئال مادرید ۱ | فینال لیگ قهرمانان انگلیسی شد | مصاف پپ و زیدان از دست رفت

در ادامه شاگردان توخل در دقیقه ۲۸ روی ضد حمله و توپ‌گیری هوشمندانه کانته توپ به کای هاورتز رسید و ضربه چیپ این بازیکن پس از برخورد به تیرک دروازه و در برگشت با ضربه سر ورنر دروازه رئال باز شد تا لندنی‌ها زننده گل اول باشند.

رئالی بلافاصله یک حمله خطرناک را روی دروازه چلسی تدارک دیدند و ضربه سر بنزما باز هم با عکس‌العمل مندی، ستاره نیمه نخست چلسی به گل تبدیل نشد تا نیمه نخست بازی با برتری یک گله چلسی به پایان برسد.

چلسی ۲ - رئال مادرید ۱ | فینال لیگ قهرمانان انگلیسی شد | مصاف پپ و زیدان از دست رفت

نیمه دوم را شاگردان توخل برخلاف نیمه نخست هجومی شروع کردند و ضربه سر هاورتز در آستانه ورود به دروازه به تیرک برخورد که تا رئالی‌ها همچنان امیدوار باشند.

در ادامه تیم چلسی در یک کار ترکیبی ورنر با یک پاس مونت، مهاجم آبی‌ها را در موقعیت گلزنی قرار داد که این بازیکن توپ را با بی دقتی به اوت زد و فرصت برای چلسی از دست رفت. رئالی‌ها که با نتیجه حذف شده این رقابت‌ها بودند سراسر حمله شدند اما در دقیقه ۵۸ روی یک ضد حمله دو بازیکن چلسی با دروازه مادریدی‌ها تک به تک شدند ولی عکس‌العمل کورتوا مانع از گل دوم چلسی شد. چند دقیقه بعد از این فرصت طلائی باز هم شاگردان توخل در موقعیت گلزنی قرار گرفتند و اینبار تکل فدریکو والورده مانع کانته و گل دوم چلسی شد تا رئالی‌ها در دقایق باقی مانده همچنان امیدوار باشند.

شاگردان زیدان که چیزی برای از دست دادن نداشتند سراسر حمله شدند ولی مدافعان چلسی با دوندگی خود مانع موقعیت‌سازی رئالی‌ها شدند تا اینکه شاگردان توخل روی یک ضدحمله در دقیقه ۸۵ باز هم با توپ‌گیری کانته توپ به پولیسیچ و با پاس او مونت دروازه خالی رئال را باز کرد تا امیدهای کهکشانی‌ها کمرنگ شود. 

در ادامه حملات رئال مادرید نتیجه‌ای نداشت و تیم چلسی در یک بازی برتر با نتیجه دو بر صفر کهکشانی‌ها را حذف و به فینال راه یافت.

کد خبر 599290

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha