امروز قیمت هر قطعه سکه تمام ‌بهار آزادی طرح جدید (امامی) به ۹ میلیون و ۲۷۲ هزار تومان رسید که نسبت به روز کاری گذشته۲۷۷ هزار تومان کاهش قیمت داشت و به کانال ۸ میلیون تومانی نیز نزدیک شد.

سکه

به گزارش همشهری‌آنلاین، امروز،  چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، در ساعت ۱۴ قیمت هر قطعه سکه تمام ‌بهار آزادی طرح جدید (امامی) به ۹ میلیون و ۲۷۲ هزار تومان رسید که نسبت به روز دوشنبه ۲۷۷ هزار تومان کاهش قیمت داشت. قیمت طلا و سکه این روزها با توجه به کاهش قیمت دلار، روندی نزولی به خود گرفته است. سکه از ۹ اردیبهشت ماه در کانال ۹ میلیون تومانی معامله میشود و حالا در حال نزدیک شدن به کانال ۸ میلیون تومانی است. اخبار مثبت سیاسی به خصوص خبرهای مرتبط با مذاکرات وین مهم ترین دلیل کاهش قیمت سکه و طلا و ارز محسوب می شوند. هرچند نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم  نیز با این کاهش قیمت ها مرتبط اعلام می شود.

اما هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۹ میلیون تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به ‌دوشنبه ۴۰۰ هزار تومان کمتر بود.

نیم‌سکه بهار آزادی نیز با قیمت ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله شد که قیمت آن ۱۷۰ هزار تومان کاهش داشت. ربع‌ سکه بهارآزادی نیز امروز با قیمت سه میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد که ۱۱۰ هزار تومان ارزان تر از قیمت آن در روز دوشنبه بود. قیمت هر سکه یک گرمی نیز به یک میلیون و ۸۵۰ هزار تومان رسید که  ۵ هزار تومان نسبت به دوشنبه گذشته کاهش قیمت داشت.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز به  ۹۰۶ هزار تومان رسید که ۳۱ هزار تومان ارزان‌تر از دوشنبه بود. امروز قیمت اونس جهانی طلا نیز ‌۱۷۷۸ دلار اعلام شد که نسبت به روز دوشنبه افزایش قیمت داشته است.

کد خبر 599199

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha