مجموع نظرات: ۱
چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
۰ نفر

یکی از مهمترین وسایل خانه ماشین لباسشویی است که بسیار  پر کاربرد است. در اصل می توان گفت اگه نباشه واقعا یک فاجعه پیش میاد به ویژه برای خانواده هایی که هم مرد خانه و هم خانوم خانه شاغل هستند.

تعمیر ماشین لباسشویی

از طرفی ماشین لباسشویی هم مثل سایر لوازم الکتریکی منزل نیاز به سرویس و نگهداری دارد  و بعد از مدتی اگر به خوبی نگهداری نشود دچار مشکل خواهد شد و شما نیاز به تعمیرکار  لباسشویی خواهید داشت.

تعمیرات لباسشویی امروزه  بیشتر در منزل انجام می شود و از این رو دیگر نیازی به حمل و نقل وجود ندارد . شرکت های زیادی برای اینکار شروع به فعالیت کرده اند و تقریبا تعمیرات تمامی لوازم خانه را در محل انجام می دهند . تعمیراتی ماهان محموعه ای متشکل از بهترین , مجربترین و تخصصی ترین تکنسین ها را دور هم جمع کرده است و اماده ارائه خدمات تعمیرات لوازم خانگی در منزل می باشد.

تنها یک تماس از شما و اعزام تکنسین از طرف ما در کمترین زمان . همین الان تماس بگیرید :

۰۹۱۲۶۴۶۶۴۰۳
۰۲۱۳۳۳۱۰۲۹۵
۰۲۱۳۶۸۴۰۰۷۳
۰۹۳۵۸۹۹۷۱۷۸
۰۹۱۲۵۶۸۶۸۷۸

گستره فعالیت تعمیراتی ماهان

محدوده فعالیت مجموعه تعمیراتی ماهان شامل تهران , کرج , شهریار , اسلامشهر , شهر قدس , نسیم شهر , گرمدره , پرند , شهر جدید اندیشه , هشتگرد و سایر شهرهای اطراف تهران . یکی از مهمترین شهرهایی که خدمات ما به صورت ۲۴ ساعه برای آن اجرا می شود اسلامشهر است . انجام تعمیرات ماشین لباسشویی و سایر لوازم منزل به صورت تخصصی و تضمین خدمات انجام می شود . در تعویض قطعات از قطعات اصل استفاده می شود .

تعمیر لباسشویی درمنزل اسلامشهر

دیگر زمان آن گذشته که وقتی نیاز به تعمیر لباسشویی و یا هر وسیله منزل دیگر می شد باید به مغازه انتقال داده می شد تا در آنجا تعمیر شود . تعمیراتی ماهان کار را برای آسان کرده است تنها با یک تماس در هر جای اسلامشهر باشید تکنسین متخصص خود را اعزام می کنیم . نگران برند ماشین لباسشویی خود نباشید ما برای این کار نیروها را آموزش داده ایم و برای تمامی برندهای معروف داخلی و خارجی تعمیرکار داریم . جهت تعمیر لباسشویی در اسلامشهر و حومه می توانید با کارشناسان ما در تعمیراتی ماهان مجموعه نمایندگی تعمیرات لباسشویی در اسلامشهر تماس بگیرید .

تعمیر لباسشویی درمنزل اسلامشهر

نمایندگی تعمیرات لباسشویی در تهران

کلانشهر تهران مرکز تجاری و سیاسی کشور است و جمعیت زیادی دارد . همه روزه در تمامی محله های تهران درخواست های تعمیرات لوازم خانگی را داریم و همیشه مهمترین مشکل برای ساکنین تهران تردد است . شلوغی بیش از اندازه ای دارد  و واقعا کلافه کننده است  .

تعمیراتی ماهان برای تعمیرات لوزام خانگی در تهران تیم بزرگی را جمع کرده است که شامل تکنسین های دوره دیده و متخصص برای انواع برند ماشین لباسشویی , ظرفشویی , یخچال و  ... هستند . از این رو تمامی انواع برند های معروف داخلی و خارجی و برندهای گم نام نیز مشکلی در تعمیرات وجود ندارد  . برای خدمات تعمیر لباسشویی در منزل تهران می توانید با ما تماس بگیرید .

برای اکثر برندها اقدام به دریافت نمایندگی در تهران کرده ایم و از این رو تمامی قطعاتی که در تعمیرات و تعویض قطعات استفاده می کنیم اصل است . و بعد از ارائه خدمات تضمین و گارانتی داریم . پس با خیالی راحت می توانید لباسشویی یا هر وسیله دیگر را استفاده کنید .

تعمیرات لباسشویی در تهران

مزیت های تعمیراتی ماهان

تقریبا تمامی شرکتها و مجموعه هایی که شبیه به ما فعالیت می کنند مزایایی به نسبت سایرین دارند . ما در این بخش مزیت خود را بازگو می کنیم و امید واریم در این راه ثابت قدم و قدرتمند جلو بریم .

  • تعمیرات در محل : یک تماس از شما و حضور تعمیرکار در محل از ما . تمامی لوازم خانگی از ریز و درشت را در منزل شما تعمیر خواهیم کرد.
  • تکنسین آموزش دیده و مجرب : برای دریافت نمایندگی از تمامی برندهای موجود تکنسین های خود را از آموزش دیده های دوره های خاص در آکادمی برند انتخاب می کنیم تا در درخواست ها به مشکل برخورد نکنیم .
  • وقتشناس بودن : برای وقت دیگران ارزش قائل هستیم از این رو سعی  داریم در کمترین زمان ممکن تعمیرکار را به محل اعزام کنیم .
  • قطعات اصل شرکتی : ما نمایندگی اکثر برندهای داخلی و خارجی را داریم از این رو در تعویض قطعات از قطعات شرکتی استفاده می کنیم .
  • کیفیت بالای کار : کار تعمیر یا تعویض را با استاندارد و اصولی انجام می دهیم تا بدون بروز هر مشکل دیگری وسیله کار کند.
  • ارائه ضمانت خدمات : برای تمامی خدمات از تعمیرات گرفته تا تعویض قطعات تضمین کیفیت داریم .
  • رضایت مشتری : اگر کاری که انجام میدهی درست و صادقانه باشه برای مشتری قابل درک است و راضی خواهد بود و اگر کار درست نباشد هر کسی اذیت می شود به ویژه در شهری مثل تهران که واقعا مشکل است .تمام تلاشمان را برای رضایت شما خواهیم کرد.

یک تماس از شما و اعزام تکنسین در کمترین زمان از ما  .

وب سایت : www.tamirati.net

شماره های تماس :

۰۹۱۲۶۴۶۶۴۰۳
۰۲۱۳۳۳۱۰۲۹۵
۰۲۱۳۶۸۴۰۰۷۳
۰۹۳۵۸۹۹۷۱۷۸
۰۹۱۲۵۶۸۶۸۷۸

کد خبر 599160

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha