این شرکت بر اساس برنامه های بلند مدت خود، در ارتقاء و یکسان سازی فرایندهای فروش در سراسر نمایندگان و پروژه استانداردسازی آنها و همچنین پیاده سازی الزامات آیین نامه حقوق مصرف کنندگان ، موفق به کسب برترین رتبه شرکت عرضه کننده خودرو درارزیابی خدمات فروش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI ) در سال ۱۳۹۹ گردید.

مدیران خودرو

بر این اساس جایگاه شرکت مدیران خودرو در صدر جدول و بالاتر از سایر شرکت های عرضه کننده همچون: بهمن موتور، کرمان موتور، ایران خودرو، ساپیا و ... قرار گرفت. روند انجام فرآیند ارزیابی خدمات فروش صنعت خودرو بر اساس سه فاکتور ذیل و توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران انجام میگیرد.

  • ارزیابی نمایندگی های مجاز خدمات فروش
  • ارزیابی سیستم  خدمات فروش در انطباق با الزامات آئین نامه
  • سنجش رضایتمندی مشتریان که با بررسی  این معیارها شرکت مدیران خودرو در ارزیابی سال ۱۳۹۹ موفق به کسب عناوین ذیل گشته است:
  • رتبه یک شرکتهای عرضه کننده خودرو در ارزیابی خدمات فروش
  • برترین شبکه فروش در بین کلیه شرکتهای عرضه کننده خودرو
  • بالاترین امتیاز رضایتمندی مشتریان

در ارزیابی سال ۱۳۹۹  ۱۷ شرکت خودروسازی ، ۳۴۳۹۹۰ مشتری و ۱۵۲۳ نمایندگی مجاز توسط سازمان بازرسی و کنترل کیفیت ایران مورد بررسی قرار گرفتند که در میان ۹ شرکت عرضه کننده در حوزه خودروهای سواری، شرکت مدیران خودرو با کسب امتیاز ۸۵ در  شاخص سیستم خدمات فروش در مقایسه با امتیاز۲/۷۷ کسب شده در سال ۱۳۹۸ با رشد قابل توجهی مواجه گردید. همچنین، شرکت مدیران خودرو با ۱۲۰ نماینده مجاز در بررسی نمایندگان مجاز موفق به کسب امتیاز ۸۳ شده است که در مقایسه با امتیاز کسب شده در سال ۱۳۹۸ که برابر با ۶۹ بود نشاندهنده پیشرفت قابل ملاحظه شبکه نمایندگان فروش شرکت مدیران خودرو می باشد. همچنین  در بررسی میزان رضایت مشتریان شرکت مدیران خودرو موفق به کسب امتیاز ۱/۷۰ گردید که در مقایسه با امتیاز سال ۱۳۹۸ که برابر با ۷/۶۹   با روند صعودی مواجه گردید.

در مقایسه آمار به دست آمده با میانگین صنعت خودرو در سال  ۱۳۹۹ لازم به ذکر است،  میانگین امتیاز این صنعت در شاخص خدمات فروش برابر با ۴/۷۳ بوده است که  امتیاز به دست امده توسط شرکت مدیران خودرو برابر با ۸۵  می باشد که فراتر از میانگین صنعت خودرو بوده و در حوزه نمایندگان مجاز امتیاز میانگین صنعت برابر با  ۱/۶۵ می باشد که در مقایسه با امتیاز کسب شده شرکت مدیران خودرو که برابر با ۸۳ می باشد که بسیار قابل توجه می باشد. در نهایت امتیاز شاخص رضایت مشتریان در صنعت برابر با ۵/۵۹ می باشد که در مقایسه با امتیاز کسب شده توسط مدیران خودرو که برابر با ۱/۷۰ است فراتر از میانگین صنعت است.

از آنجایی که رضایت مشتریان ضامن بقای یک کسب وکار است و با توجه به اینکه مشتریان از جایگاه و اهمیت بالایی در شرکت مدیران خودرو برخورد هستند، این شرکت قصد دارد با حفظ روند رو به رشد خود در زمینه  فروش، خدمات پس از فروش و کسب رضایت مشتریان ضمن حفظ رتبه اول خود در سیستم فروش در سالهای آتی، بتواند در سایر موارد تدوین شده در قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو  نیز با کسب رتبه اول گام دیگری جهت کسب  رضایت مشتریان خود بردارد.

کد خبر 598785

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha