سخنگوی شورای وحدت تاکید کرد: طبق بررسی‌ها در شورای وحدت، درباره حمایت از آقای رئیسی به عنوان داوطلب ریاست جمهوری، اجماع و اتفاق کامل وجود دارد.

متکی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از واحد مرکزی خبر در پاسخ به این پرسش که داوطلبی آقای رئیسی چقدر محتمل است؟ تاکید کرد: شخصا این احتمال را قوی می‌دانم و یک دلیلم این است که اگر مصمم به نیامدن بود اعلام می‌کرد بنابراین برای آمدن، ملاحظاتی دارد که در حال بررسی است این تحلیل و نظر شخصی من است ضمن این که در رصد ما به این تلقی رسیدیم که احتمال حضور وی در انتخابات، تقویت شده است.

متکی افزود:‌فهم مشترک نانوشته‌ای میان داوطلبان ارزشی وجود دارد که آقای رئیسی، دارای اولویت است این را برخی داوطلبان ریاست جمهوری بیان کردند که اگر بیاید به او کمک می‌کنند و برخی نیز اعلام کردند که کاندیداتوری شان، منوط به نیامدن آقای رئیسی است.

وی گفت: این نشان می‌دهد که توافق نانوشته‌ای در میان داوطلبان برای همراهی با آقای رئیسی وجود دارد و این سرمایه‌ای برای نیروهای ارزشی و انقلابی است.

سخنگوی شورای وحدت همچنین درباره نتیجه مکاتبه آیت الله موحدی کرمانی با ۱۰ داوطلب شاخص جبهه انقلاب گفت: برخی داوطلبان تماس گرفتند و گفتند که در حال خلاصه کردن برنامه شان برای ارائه به شورای وحدت هستند.

آقای متکی افزود: برخی داوطلبان نیز برای معرفی اعضای کابینه احتمالی شان ملاحظه دارند و آن را زود هنگام می‌دانند. ما این ملاحظات داوطلبان را در جسه شورای وحدت بررسی کردیم و به زودی تصمیم می‌گیریم.

وی اضافه کرد: روند گفتگوهای ما با داوطلبان مطرح در آینده نزدیک آغاز می‌شود و احتمال دارد که جلسات گفتگوی شورای وحدت با داوطلبان، قبل از نام نویسی باشد.

کد خبر 598288

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha