دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل شروع مجدد پاسخ موشکی مقاومت به گستاخی و جنایات صهیونیست ها را نشانگر قدرت مقاومت و آغاز تغییر معادله به نفع مردم فلسطین دانست.

امیر عبدالهیان

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از تسنیم،‌ حسین امیرعبداللهیان  دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل با بیان اینکه قیام و دفاع همه مسلمانان جهان از مسجد الاقصی به عنوان قبله اول مسلمین یک ضرورت اساسی بشمار می رود، گفت: این روزها جهانیان شاهد حرکت انتفاضه جدید مردان، زنان و جوانان قدس در مقابله با جنایات صهیونیست ها و دفاع از مقدسات دینی و ارزش های انسانی هستند.

وی شروع مجدد پاسخ موشکی مقاومت به گستاخی و جنایات صهیونیست ها را نشانگر قدرت مقاومت و آغاز تغییر معادله به نفع مردم فلسطین دانست و افزود: بی تردید استمرار و توسعه انتفاضه رمضان به سراسر سرزمین‌های فلسطین واقعیتی انکار ناپذیرست.

دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتقاضه فلسطین ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران ضمن اعلام حمایت و همبستگی با مردم مقاوم فلسطین، خشونت نظامیان صهیونست و شهرک نشینان اشغالگر علیه مردم مظلوم فلسطین را قویا محکوم می کند. 

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل اظهار داشت: حماسه این روزهای قدس، نوید دهنده بشارت بزرگی برای قیام گسترده ملت فلسطین و مقاومت علیه اشغالگران صهیونیست و آزادی قدس (مسجدالاقصی) و سراسر سرزمین تاریخی فلسطین است.

کد خبر 597238

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha