وزش باد شدید عصر امروز در تهران، موجب سقوط درختان به ویژه در خیابان نامجو شد که خسارت های مالی را برای هموطنان بر جای گذاشت.

سقوط درخت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مدیر کل مدیریت بحران استان تهران درباره شرایط جوی استان و اقدامات ضروری توضیحاتی داد و گفت:طبق اعلام هواشناسی از امروز تا پایان فردا (شنبه) رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید و در مناطق مستعد احتمال بارش تگرگ را خواهیم داشت که این موضوعات به شهرهای استان ابلاغ شده است.

منصور درجاتی ادامه داد: توصیه ما به شهروندان این است که در دامنه‌ها و ارتفاعات نباید توقفی صورت گیرد، در مسیرهایی مثل پیچ هاو ارتفاعات ممکن است لغزندگی جاده داشته باشیم از توقف خودداری کنند. همچنین در کانال ها، رود دره ها، رودخانه‌ها و رودها ممکن است جریان آب سریع شود یا بالا بیاید که در این نقاط هم باید حتی المقدور حضوری انجام نشود.

درجاتی بیان کرد: به دلیل گرد وخاک و وزش باد شدید احتمال سقوط تیر برق و درختان وجود دارد و دید کاهش پیدا خواهد کرد. کوهنوردان نیز امروز و فردا باید از کوهنوردی پرهیز کنند و ورزش‌های کوهستانی، پروازهای گلایدرها تا پایان این پدیده‌های جوی باید متوقف شوند.

 رگبارو باد شدید درتهران تا فردا ادامه داد| احتمال سقوط تیر برق و درختان؛ شهروندان دردامنه ها و ارتفاعات توقف نکنند

 رگبارو باد شدید درتهران تا فردا ادامه داد| احتمال سقوط تیر برق و درختان؛ شهروندان دردامنه ها و ارتفاعات توقف نکنند

کد خبر 596911

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha