نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس ضمن پیش‌بینی مشارکت گسترده در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت: به نظرم آنچه این روزها از آن به «سکوت سیاسی» تعبیر می‌شود، آرامش قبل از طوفان است. مشارکت در انتخابات گسترده خواهد بود. 

محمد تقی نقدعلی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا،‌ حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی در مورد مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اظهار کرد: برخلاف بسیاری از کارشناسان معتقدم میزان مشارکت مردمی در انتخابات کاهش نخواهد یافت. با توجه به اینکه مردم از مدیریت هشت سال گذشته راضی نیستند، برای تغییر جریان سیاسی به میدان خواهند آمد تا سرنوشت کشور را تغییر دهند. 

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم ایران ثابت کرده‌اند نسبت به آینده کشور حساس هستند، گفت: به نظرم آنچه که این روزها به سکوت سیاسی تعبیر می‌شود، آرامش قبل از طوفان است. 

این عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی افزود: ان شاءالله انتخابات پرشوری را خواهیم دید. بر این عقیده‌ام اعلام حضور بعضی چهره‌های مهم در جریان‌های سیاسی مختلف، باعث می‌شود از یک طرف، مردم حضور بهتری در انتخابات داشته باشند و از طرف دیگر نامزدها مواضع مشخص‌تر و صریح‌تری بگیرند. 

نقدعلی در پایان اظهار کرد: هم‌اکنون بعضی از نامزدها در چند جریان سیاسی اعلام حضور کرده‌اند، چند شخصیت مهم نیز در مظان کاندیداتوری هستند که از جهات مختلف برای شرکت در انتخابات دعوت شده‌اند اما حضورشان قطعی نشده است. به لطف خداوند انتخاباتی پرشور تجربه خواهیم کرد. 

کد خبر 596737

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مجلس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha