کارشناس سازمان هواشناسی از رگبار باران به همراه رعد وبرق و وزش باد تند در مناطق شرقی، شمالی و مرکزی کشور خبر داد و اظهار کرد که امروز در سواحل دریای خزر و اردبیل شاهد کاهش ۷ تا ۱۲ درجه‌ای دما خواهیم بود.

باران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری وزارت راه، کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی وضعیت آب و هوای کشور را طی امروز ۲ اردیبهشت و روزهای آتی اعلام کرد.

رفیعی اظهار کرد: از ساعت های بعدازظهر و در اوایل شب، در مناطقی از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، قزوین، کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب اصفهان، شمال فارس، جنوب کرمان، گیلان، مازندران و در ارتفاعات البرز مرکزی رگبار باران و گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.

 وی گفت: همین شرایط جوی را فردا استان‌های ساحلی خزر و مناطقی از استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، قزوین، کردستان، کرمانشاه، لرستان، همدان، مرکزی، اصفهان، فارس، کرمان، خراسان شمالی ارتفاعات البرز مرکزی خواهند داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی تاکید کرد: روز شنبه ادامه بارش‌ها را در استان‌های ساحلی خزر و همینطور شمال شرق کشور و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی شاهد خواهیم بود.

 به گفته وی طی امروز و فردا کاهش ۷ تا ۱۲ درجه‌ای دما در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل رخ خواهد داد.

رفیعی اظهار کرد: دریای خزر از امروز تا شنبه مواج و متلاطم است و همچنین طی سه روز آینده، در منطقه زابل در بعضی از ساعات وزش باد و گردوخاک را شاهد خواهیم بود.

وی درباره وضعیت آب و هوای تهران گفت: امروز آسمان تهران کمی ابری است و از بعدازظهر افزایش ابر و احتمال وزش باد شدید و بارش پراکنده وجود دارد.

رفیعی افزود: بیشینه دمای امروز تهران ۳۳ درجه بالای صفر و کمینه دما نیز ۲۱ درجه بالای صفر خواهد بود.

کد خبر 596719

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha