مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید بروجردی با میدان جانبازان خبر داد.

تقاطع

به گزارش همشهری آنلاین  به نقل از روابط عمومی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، علی پیوسته افزود: در حالی که ۲ شمع باقی مانده پل اصلی تقاطع ضمن اجرای عملیات آمارتوربندی و بتن ریزی تکمیل شده است، عملیات بتن ریزی در ۳ بخش اجرایی شامل سرشمع ها، عرشه پل اصلی و بسترسازی به منظور اتصال شیبراهه های شمالی و جنوبی پل اصلی با معبر ادامه دارد.

او با بیان آنکه اقدامات لازم با هدف تامین روشنایی تقاطع میدان جانبازان به اتمام رسیده و بخشی از موانع ترافیکی لازم نیز توسط شهرداری منطقه ۱۸ نصب شده است، ابراز امیدواری کرد این تقاطع راهگشای ترافیکی تا پایان بهار سال جاری تحویل شهروندان شود.

تقاطع میدان جانبازان از جمله تقاطع های غیرهمسطح فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی به شمار می آید و بهره برداری از آن ضمن خروج بلوار جانبازان از بن بست موجود، دسترسی های شمالی- جنوبی در این نقطه از جنوب غرب پایتخت را تسهیل خواهد کرد. در طرح این تقاطع احداث ۲ دوربرگردان شرق به شرق و غرب به غرب نیز پیش بینی شده است که متعاقب تکمیل مسیرهای کندروی بزرگراه شهید بروجردی، مجموعه ای از گردش های مورد نیاز ترافیکی را در محل تقاطع تامین خواهد کرد.

کد خبر 596584

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha