چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
۰ نفر

مرسدس دیشب تیزر تبلیغاتی را منتشر کرد که پیش‌نمایش وسیله نقلیه الکتریکی بعدی این شرکت یعنی مدل مفهومی EQT یا همان (Concept EQT) است که ماه آینده رونمایی می‌شود.

بنز

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت موتور۱، این شرکت یک عکس از ون کوچک خانوادگی خود را منتشر کرده که کمی به چهره EQ شباهت دارد. با این حال، اجازه ندهید پیشوند «مفهومی» شما را فریب دهد. مرسدس می‌گوید این یک مدل به احتمال بسیار فراوان تولید خواهد شد که نمای کاملی از نمونه T-Class تمام الکتریکی را ارائه می‌دهد.

مرسدس ون کوچک خود را به دو مدل تقسیم می‌کند: مدل تجاری محور Citan و کلاس جدید خانوادگی T. عکاسان جاسوس وب‌سایت موتور۱، عکس‌هایی از هر دو آزمایش سال گذشته را به‌دست آورده‌اند و در ماه ژوئن گذشته، مرسدس حتی کلاس T جدید را نیز مورد آزمایش مخفی قرار داد. چیزی که مشخص شده این است که ما با یک ون کوچک روبرو هستیم. تیزر جدید اما چیز زیادی به بحث طراحی اضافه نمی‌کند، اگرچه می‌توانیم ببینیم که این شرکت از چهره EQ استفاده بسیاری برده است.

تصاویر | مرسدس EQT به‌زودی رونمایی می‌شود
نمایی از داخل EQT

مرسدس عنوان کرده که به دلیل راهبرد شرکت، مدل برقی EQT جلوتر از سایر مدل‌های T رونمایی می‌شود. این شرکت مدل‌هایEQA ، EQS و EQB را نمایش داده است و ما هنوز هم انتظار داریم که در اواخر سال جاری میلادی شاهد EQE باشیم. سال آینده نیز مرسدس، نسخه‌های SUV با سواری بالا را از EQE و EQS و هر چیز دیگری که این شرکت در نظر گرفته است، معرفی خواهد کرد.

تصاویر | مرسدس EQT به‌زودی رونمایی می‌شود
نمایی از مدل مفهومی EQ

طبق اعلام شرکت مرسدس، مدل EQT روز دوشنبه دهم ماه مه (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰) معرفی خواهد شد و انتظار می‌رود از نیمه نخست سال ۲۰۲۲ نیز برای فروش وارد بازار شود.

کد خبر 596472

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha