مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱
۰ نفر

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری فرد کلاهبرداری خبر داد که با جعل عنوان پزشک معتمد یکی از نهادهای دولتی از چند پزشک در استان های مختلف کشور مبلغ زیادی اخاذی کرده بود.

دستگیری

سردار "علی اکبر جاویدان" به همشهری گفت: پس از اطلاع پلیس مبنی اخاذی یک کلاهبردار حرفه‌ای در استان‌های مختلف کشور از چند پزشک، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.  

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، تحقیقات گسترده ماموران کلانتری ۱۶ سعدی کرمانشاه برای دستگیری فرد کلاهبردار آغاز شد. پلیس توانست مخفیگاه پزشک قلابی را در یکی از روستاهای کرمانشاه شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.  

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به شکایت ۱۲ نفر از پزشک قلابی، افزود: این فرد با جلب اعتماد طعمه‌های خود را اغفال و حدود یک میلیارد تومان از آنها اخاذی کرده بود.  

سردار جاویدان اضافه کرد: این کلاهبردار حرفه‌ای در مرحله آخر قصد داشت خودرو مزدا ۳ و مبلغ ۷۰ میلیون تومان متعلق به یکی از طعمه‌هایش را تصاحب کند که با حضور به موقع پلیس ناکام ماند.  

وی همچنین با اشاره به انتشار تصویر فرد کلاهبردار با مجوز دستگاه قضائی، از افرادی که مورد سوءاستفاده این فرد قرار گرفته اند خواست تا برای شکایت به کلانتری ۱۶ سعدی و یا پلیس آگاهی استان واقع در خیابان لشکر مراجعه کنند.  

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از مردم خواست از اعتماد بی‌مورد به افراد خودداری در صورت مواجهه با چنین افرادی، سوابق وی را بررسی کنند.

کد خبر 596137

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha