مجموع نظرات: ۰
جمعه ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
۰ نفر

رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی از تشدید نظارت بر عرضه کالاهای اساسی با محوریت مردم و حضور بازرسان افتخاری خبرداد.

کالاهای اساسی

به گزارش همشهری آنلاین، با آغاز ماه مبارک رمضان، بازار عرضه و تقاضای کالاهای اساسی و مواد خوراکی رونق گرفت و در این میان برخی سودجویان با احتکار کالا و گران‌فروشی در صدد کسب سود بیشتر هستند.
نظارت مستمری بربازار از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، تعزیرات حکومتی و دستگاه های نظارتی دیگر صورت می گیرد اما به اذعان مسئولان این نظارت‌ها همواره با کاستی همراه بوده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی در همین زمینه به همشهری آنلاین می‌گوید: از حداکثر ظرفیت‌های موجود برای  تشدید اقدامات نظارتی و بازرسی بهره می‌بریم اما از ظرفیت های مردمی هم استفاده می‌کنیم.
حبیب امین زاده خاطر نشان می‌کند: برای تامین و توزیع به موقع کالاهای پرتقاضای ماه رمضان و در دسترسی مردم به این کالاها با قیمت مصوب، سعی کرده‌ایم تا اصناف را همراه خود کنیم.
وی بیان می‌کند: در مورد  اقلام لبنی، پروتئینی، برنج، روغن، قند و شکر، خرما، میوه، سبزیجات و شیرینی‌های پرمصرف از مردم می‌خواهیم تا خود هم بر روند عرضه نظارت داشته و تخلفات را اعلام کنند.
امین زاده با بیان اینکه همراهی اتاق اصناف بسیار مهم است،  تاکید می‌کند: با مشارکت سایر دستگاه‌های متولی در انجام گشت‌های مشترک و همچنین استفاده از ظرفیت‌های موجود در اتاق اصناف و اتحادیه‌ها اقدامات نظارتی تداوم خواهد داشت.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به کمبود ناظران رسمی از همکاری با ناظران افتخاری هم خبر می‌دهد و می‌گوید: از رسانه ها و خبرنگاران می خواهیم تا در این زمینه همراه ما باشند.

کد خبر 595350

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha